Announcement

Collapse
No announcement yet.

Punkrockband gezocht regio Arnhem. (ben er ook voor een op te richten)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Punkrockband gezocht regio Arnhem. (ben er ook voor een op te richten)

Hallo allemaal!

Ik ben Julian (Red) en ik ben 21 jaar. Ik speel nu al een tijdje elektrische gitaar (en ook akoestische) en wil eigenlijk wel de volgende stap zetten en in een band gaan spelen. Bij voorkeur dus een punkrock band gezien dat echt mijn favoriete muziek is. Het liefste blijf ik in de regio Arnhem maar in overleg is natuurlijk veel mogelijk. Ook ben ik er voor een op te richten als er geen bestaande is in de buurt dus als je interesse heb laat het vooral weten.

Op muziekaal gebied zou ik mijzelf als gevorderde beschouwen. Ik speel met name veel akkoorden en powerchords. Wel heb ik een beetje geoefend met soleren, maar ik ben er nog niet erg goed in. Ik zou dus het beste op een rythym guitar positie geplaatst kunnen worden. Ik denk dat ik waar nodig ook wel wat 2e stem kan zingen (al denk ik niet dat ik erg goed kan zingen). Ook heb ik wat geprobeerd zelf muziek te schrijven, maar ook daar heb ik nog niet echt resultaten gehaald waar ik zelf trots op ben.

Ik hoop een beetje interesse te hebben opgewekt en ik zie graag jullie reacties tegemoet.

- Julian
    - Julian (Red)
Working...
X