Announcement

Collapse
No announcement yet.

ARP 2600 FS Kopers / Buyers / Orders / Waiting / Aan het wachten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• baxcustomer
    replied

664/5000
    Dit is om een groep te starten voor mensen die wachten op de belachelijke 26 weken voor de ARP 2600 FS.

Ik druk op Bax en Voerman (distributeurs) over waarom ze zo'n lage prioriteit hebben van Korg (bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax -shop.nl/bax-shop.nl/ vertelde me februari en april aan de telefoon).

[Bovenstaande moet T H 0 M 4 N N lezen maar wordt gecensureerd]

Bax is een grote winkel met 3 vestigingen. Ze hebben 36+ bestellingen voor ARP 2600 FS (EUR 130000 !!) en het is niet eerlijk om dat bedrag (geen rentebetalingen voor ons geld) te houden met een belachelijke leverdatum.

Prophet-6 wordt nu ook weergegeven als 26 weken.

Wat is er mis met Voerman en Bax?

Leave a comment:

• ARP 2600 FS Kopers / Buyers / Orders / Waiting / Aan het wachten

This is to start a group for people waiting for the ridiculous 26 weeks for the ARP 2600 FS.

I am pressing Bax and Voerman (distributors) about why they are such low priority from Korg (bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ told me February and April on the telephone).

[The above should read T H 0 M 4 N N but is being censored]

Bax are a big store with 3 branches. They have 36+ orders for ARP 2600 FS (EUR 130000!!) and it is not fair to keep that amount of money (no interest payments for our money) with a ridiculous delivery date.

Prophet-6 now also showing as 26 weeks.

What is wrong with Voerman and Bax?
Working...
X