Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke kabel nemen 20 meter XLR zelfbouw

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke kabel nemen 20 meter XLR zelfbouw

Hallo allemaal. In al mijn enthousiasme een ietwat hele dunne en fragiele signaal / microfoonkabel besteld. Ik heb de Procab MC105/B laten komen maar had niet helemaal door dat dit een flinterdun draadje is wat eigenlijk meer geschikt is voor 'interne bedrading. Het volgende is de bedoeling:

Media Speler BT verbinden met Eind versterker. Dit over een afstand van 20 - 25 meter. Over systeemplafond. Daar lopen hier en daar wat 220 volt kabels en 220 volt leidingen.

Ik wil dus een gebalanceerde verbinding tot stand brengen middels XLR links en rechts.

Ik zoek daarvoor een fatsoenlijke, stevige en goed afgeschermde kabel waar ik zelf de connectoren op kan solderen.
    De verbinding zal 'blijvend' zijn en niet verlegd worden, dus een permanente verbinding. Er kan verder niemand op of over de kabel lopen, ligt in systeemplafond.

Kom er niet helemaal wijs meer uit in de BAX shop.

Welke kabel op rol is hiervoor geschikt ?

Groetjes Leon

Zijn de uit en in gangen gebalanceerd?
    ​​​​​​Met deze kabel kun je prima deze verbinding maken.
    Voor elk kanaal (links en rechts) 1 kabel (dus twee kabels totaal).
    Oefenen baart kunst.

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
      Zijn de uit en in gangen gebalanceerd? ​​​​​​Met deze kabel kun je prima deze verbinding maken.
      Voor elk kanaal (links en rechts) 1 kabel (dus twee kabels totaal).
      Hoi. In/uitgangen zijn gebalanceerd voor zover ik begrijp. ( XLR ) zowel eindversterker als mediaspeler BT. Naar welke kabel refereer je ? De MC105/B ??????????

Comment

Ja hoor, de MC105/B wil prima.
        Oefenen baart kunst.

Comment

Working...
        X