Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fotoreportage Bax-shop op Musikmesse 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fotoreportage Bax-shop op Musikmesse 2010

Bax-shop.nl bracht onlangs een bezoek aan de vierdaagse muziekbeurs Musikmesse 2010 in het Duitse Frankfurt am Main.

Bekijk nu alle Musikmesse 2010 foto's in een handige slideshow!

Leuke foto serie.
    Jammer van de overdreven reclame op de foto's.. Had best in een hoekje gekund..

Bij wie valt het spongebob drumstel zo in de smaak eigenlijk?:D
    Wat zegt u? Wacht, ik zet het licht wat zachter..!?

Comment

En bedankt, heb ik zoveel tijd aan besteed, aan dat logo om ervoor te zorgen dat niet alles gelijk gejat wordt... :(

Dat was overigens Robert. Ja forum-Robert, ja.

Comment

Originally posted by Beckers Entertainment View Post
        Leuke foto serie.
        Jammer van de overdreven reclame op de foto's.. Had best in een hoekje gekund..
        Het is meer een watermerk. Sommige foto's bevatten vrij exclusief fotomateriaal van nieuwe apparatuur, we wilden niet dat iemand dat zomaar 'ongestraft' ;) ging gebruiken zonder referentie naar ons. :)
        Ik ben overigens niet geweest, volgend jaar ga ik zeker proberen er bij te zijn.
        Bij wie valt het spongebob drumstel zo in de smaak eigenlijk?:D
        Funky Ro, oftewel Robert, die doet tegenwoordig ook live producing, ofzo... :D
        Bax Music medewerker

Comment

Weet zeker dat dat producen wel gaat lukken op dat drumstel.. :D

Volgend jaar misschien een klein busje huren en vanuit een centraal deel van het land vertrekken? Dan meld ik me bij deze al aan. :)
          Wat zegt u? Wacht, ik zet het licht wat zachter..!?

Comment

Och, voor 250 euro mag je best meerijden hoor, als ik volgend jaar ga =)

Comment

De bax crew achter een Midas XL8 :p kunnen we die ook binnenkort in de showroom verwachten haha! Net als die adamson arraytjes :P mooi spul als je geld over hebt;)

Comment

Mwa, dat Bax logo midden in die foto's stoort me eigenlijk niet zo. Het is even wennen en dan kijk ik er omheen. De vele sites waar ik kom voor mijn helicoptervliegerij hebben ze ook het logo van de zaak door de hele foto heen staan. Dit logo van Bax is redelijk transparant. Ik ken er die dat niet doen en pas dan wordt het vervelend.

Ik vind het wel een leuke serie, vooral de laser, maar dat mag van mij als bekend worden geacht.
                Laser is mooi, je kan er van alles mee. Je kan ergens aflaseren en de boel belaseren als je maar op tijd oplaserd.

Comment

Working...
                X