Announcement

Collapse
No announcement yet.

American Audio CDI 300 MP3 CD speler

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dirk
    replied
    heey, jammer van die maffe tekens, al helpt die engelse link wel, ik vroeg me al af hoe ik samples kon recallen!

Leave a comment:

• Thaan
    replied

Beste leden,

Ik heb de indruk dat nog niet iedereen weet hoe de bank buttons van de American Audio CDI 300werkt en ik krijg ook steeds meer vragen. De vragen luiden meestal als volgt "hoe werkt de bank buttons en wanneer ik een loop/sample opsla in de bank buttons hoe kan ik deze weer opvragen, nadat ik mijn CD speler uit zet.

Hier het antwoord:
    Eerst maar eens een sample maken en opslaan.

- speel een muziekstuk af.
    - druk op de "in" toets.
    - druk nu binnen 5 seconden(langer mag deze niet zijn) op de "out" toets.
    - je hoort nu een "loop" spelen.
    - druk nu op de memory-toets en daarna op bank 1, 2, of 3.
    - je kunt nu weer op de "out" toets drukken om het loopje te beeindigen.
    - de loop is nu opgeslagen onder de desbetreffende bank 1,2 of 3 toets en als je de sampler-toets indrukt en daarna de bank 1, 2 of 3 toets dan zul je dit loopje oneindig vaak horen.
    - wanneer je de sampler-toets nogmaal indrukt dan knippert deze en word het loopje 1 keer afgespeeld en stopt dan.

We hebben nu een loop gemaakt en opgeslagen, ditzelfde kun je dus ook voor de andere bank buttons doen(max 3 per cd).

Om deze samples of loops voor deze cd te saven dien je 3 seconden de memory-toets in te houden totdat er "saving" in het display komt te staan.

Als je nu het toetsel uitzet of de cd er uit haalt dan blijft deze data behouden.

Om de opgeslagen samples weer terug te halen moet je voordat de cd in het apparaat gaat de memory-toets indrukken, nu geeft het display "recall" aan.

Stop de cd in het apparaat en de opgenomen "bankbuttons" lichten op, de data is nu geladen.

Met de "bank"-button kun je de samples uit bank 1, 2, en 3 programmeren en achter elkaar plakken.

Voorbeeld: druk op "bank", bank 2, bank 1, bank 3, bank3, bank1, bank 2, bank p..

Wanneer je nu op de save-toets drukt en daarna op de "bank"toets dan speelt hij deze aan elkaar geplakte samples oneindig vaak af.

Je kunt dit toepassen tot een max van 12 samples. Let wel op dat je deze niet mee kunt saven als de cd eruit gaat of de spanning van het apparaat af gaat.

voor de Engels geleerde onder ons ;-) klik hier

Indien er nog vragen zijn hoor ik dit graag.
    Last edited by Rick; Saturday-11-04-2009, 13:48. Reason: vreemde leestekens aangepast

Leave a comment:

• dj_joey
    replied
    Originally posted by DJDyno
    Die-zien-we-nooit-meer-te-rug :lol:
    een pak van m'n hart :P :D

Leave a comment:

• DJDyno
    replied
    Die-zien-we-nooit-meer-te-rug :lol:

Leave a comment:

• marcello
    Guest replied
    jongen dat is echt te duur!

Leave a comment:

• DJ Wessel
    replied
    Originally posted by DJInsidious
    Je raakt ze anders aan de straatstenen niet kwijt!
    Yupz! of aan je stoffige zolder 8)

Leave a comment:

• DJInsidious
    replied
    Doe inderdaad wat aan je prijs, want een beetje oplettend iemand kijkt verder dan zijn neus lang is (verwijs graag naar 2 voorgaande mensen). Je raakt ze anders aan de straatstenen niet kwijt!

Leave a comment:

• DJ Wessel
    replied
    Die CDJ800 zijn overigens ook veel te duur voor 2 euro minder heb je 2 nieuwe.. :?

Leave a comment:

• dj_joey
    replied
    veeeeeel te duur man voor 1150 heb je voor 40 euro meer 2 nieuwe technics

Leave a comment:

• jeffreyt
    started a topic American Audio CDI 300 MP3 CD speler

Hey Hallo,

Ik heb voor de liefhebber het volgende te koop.

2 x SL1210 MKII (technics - zwart) draaitafels met ortofon Pro elementen en slipmatten en Free floats voor de prijs van 1050,00 euro.

Alles is in september 2004 aangeschaft en er zit dus nog garantie op.

Tevens 2 x CDJ-800 te koop. Ook in September 2004 aangeschaft. Deze moeten 1200,00 opleveren.

Serieuze geintreseerden kunnen zich melden via Jeffrey@jeffreyt.nl
Working...
X