Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bridge mode inuke nu-4 6000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bridge mode inuke nu-4 6000

Weet iemand hoe ik de bridge mode op inuke nu-4 6000 moet aansluiten. Ik wil 2 kanalen over houden voor links en rechts voor mijn subwoofers. Op welke kanalen moet ik het linker en rechter signaal van mijn crossover aansluiten en hoe verkrijg ik deze versterker 2* 3000 watt bij 4 ohm. de bijgeleverde handleiding kom ik niet uit. Ik kan geen antwoord vinden op dit forum.
    Last edited by music&lights; Thursday-01-02-2018, 20:01.

Hallo,ik heb zelf een 2-kanaals inuke ,op bridge mode aangesloten op een subwoofer. Ik wil je wel helpen ,wel op eigen risico.Inputs op channel A+C, crossover schakelaars op LF (crossover-punt volgens mij 100hz),beide "mode" schakelaars op bridge.Outputs komen uit A+C.Nu komt het,je moet namelijk een draadje omwisselen in je speakon stekker.Als je de stekker open draait(bij een 2-aderige kabel) zit er een (meestal rode kabel)bovenin op 12 uur is +1, en de andere kabel zit links op 9 uur is -1.(dit geld dus als je recht achter op de stekker kijkt wanneer hij in de versterker zit.) De kabel op 9uur links dus moet je verplaatsen naar 6uur onderin dus en is +2.Stekker terug in elkaar zetten en in output A of C. Dus 2 kabels modificeren, en ik zou de aangepaste kant merken met een label of stift want aangepaste kant moet altijd in versterker. (Andere kant kabel "normaal" laten.) Ik zou bij eerste test volume niet op max zetten maar voorzichtig opbouwen. Succes.

Comment

Bedankt voor je antwoord, ikga van uit de versterker naar een aansluitpaneel en daar sluit ik de +1 ader aan op de +2 van de speakon chassisdeel en de +2 van de kabel op de -2 van het speakon chassis. Er gaat een 4 aderige kabel naar de subwoofer. Dan loop je ook geen risico op een verdraaing.

Comment

Working...
      X