Announcement

Collapse
No announcement yet.

Omgekeerd Rekordboxen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Omgekeerd Rekordboxen

L.s.

Vorige week een crash van mijn computer gehad. Nu heb ik windows opnieuw geinstalleerd en ik moet ook rekordbox opnieuw installeren. Is er een manier waarop ik vanaf mijn SD kaart de content in kan laden in rekordbox zodat ik niet alle nummers weer handmatig moet toevoegen.

Ik zoek dus een manier waarop ik vanaf mijn SD gewoon weer alle mappen, afspeellijsten, cue punten etc in 1 klap terug kan krijgen.

Indien dit mogelijk is, kan iemand mij uitleggen hoe ik dit stap voor stap doe?

Alvast heel erg bedankt voor de genomen moeite.

Gr. Gerben Brouwer

Nee, je kan niet je usb importeren. Ik heb begrepen dat dit niet wordt gedaan zodat men niet zomaar elkaars muziek over kan nemen. Verwacht deze functie dan ook niet want mensen vragen er al jaren naar.

Ik vond in de FAQ van rekordbox wel het volgende:

- Can playlists or memory points be imported to rekordbox from any other applications?

iTunes playlists can be imported from the [Bridge] pane. In addition, playlist files (for example .m3u or .m3u8 files) can also be imported.
    If the files are converted to rekordbox xml format, it is possible to import not only the playlists but also the cue and beat information.
    For details on the rekordbox xml format, see here.
    Dus in theorie zou je de xml (en m3u/ m3u8 ) bestanden moeten vinden (als deze op de usb staan) en importeren in rekordbox. Dan zou je de que's en playlists moeten hebben. Ik heb dit echter niet geprobeerd. Kan dus niet bevestigen dat het werkt.

Succes!

Comment

Working...
    X