Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe oordopjes rond de 55,-

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe oordopjes rond de 55,-

Hallo allemaal,

Mijn oordopjes zijn stuk gegaan, nou gaan deze bij mij wel heel erg vaak stuk. Niet omdat ik er raar mee omga maar omdat ik ze dag in dag uit een paar uur per dag gebruik. Zo om de 2 maanden is er wel een kabelbreuk of dergelijke aanwezig.

Nu koop ik altijd oordopjes rond de 20,-, dit keer was ik van plan een duurdere te kopen om er (hoop ik) ook wat langer mee te doen. Nu heb ik een tijdje een paar neppe beats by dre tours gehad en geloof het of niet maar deze hebben het het langste uit gehouden (en waren maar 8,-). Uiteindelijk is deze ook niet kapot gegaan door een kabelbreuk, maar door het oortje zelf. Het probleem deze oordopjes was eigenlijk wel dat de geluidskwaliteit gewoon niet zo goed was, maar ja wat wil je voor 8,-.

Nu ben ik dus opzoek naar een nieuw paar oordopjes voor rond de 55,- met een platte kabel (omdat deze het dus zo lang uithield). Even vraagje aan jullie: is deze kabel ook daadwerkelijk minder breekbaar of heb ik gewoon geluk gehad?

Nu zit ik zelf te twijfelen tussen de volgende 2:

Die 2de is normaal gesproken een stuk duurder, maar ik ben bang dat dit zo'n zelfde product is als beats by dre. Dus kortom: veel betalen, weinig kwaliteit.
    Hoe denken jullie hierover?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Speaker
Working...
X