Announcement

Collapse
No announcement yet.

Eenvoudig programma om zelf een mixtape te maken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eenvoudig programma om zelf een mixtape te maken

Geachte dames/heren,

Wij moeten voor een optreden tijdens de carnaval enkele nummers aan elkaar te mixen.
    Heeft iemand tips voor een eenvoudig programma om dit te doen.

Ik heb persoon beperkte kennis van dit soort programma's

Groeten Willem

Als het live aan elkaar te mixen is kun je het gratis dj programma Mixxx eens proberen. Als je van te voren wil monteren is Audacity de aangewezen (gratis) software.

Comment

Over faden, muziek op het juiste moment knippen: audacity
      Van tevoren mixen zoals mashups: Mixmeister (fusion)
      Van tevoren mixen tot de max controle, extra deuntjes zelf toevoegen etc FL Studio
      Live mixen: traktor, virtual dj, scratch live

Dat zijn mijn lievelingsprogrammas voor de dingen die je moet doen ;)
      Ik hoop dat je er wat aan hebt... zelf gebruik ik voor carnaval meestal mixmeister, carnaval hoeft namelijk meestal niet zo precies te zijn als met eigen deuntjes etc. maar wel lekker aan elkaar gemixt... daar helpt mixmeister je top mee!

Veel succes! laat je me wat horen van wat je uiteindelijk gebruikt?
      Groetjes rik :D

Comment

Als je echt zwaar indepth wilt gaan mixen met effecten enz dan kan ik je fl studio aanraden. Maar daar zit een klein prijskaartje aan.

als je wilt kan ik snel wat mooist in elkaar plakken. zeg alleen maar wat je wilt en ik zal het wel ff voor mixen.
        Mijn meest recente mix https://soundcloud.com/randomstyle-r...-bloodhunterzz

Edit: (natuurlijk doe ik het gratis)
        Last edited by (Daan)RandomStyleRecords; Thursday-03-04-2014, 19:39.

Comment

Post edited. We gaan hier geen advies geven met betrekking tot cracks en illegale downloads.

Comment

Mohsin

Does anyone have tips for a simple program to do this. person I have limited knowledge of these types of programs Regards Willem

Comment

Working...
            X