Announcement

Collapse
No announcement yet.

gemini g4v

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gemini g4v

ik heb deze controller nu een aantal dagen en krijg de verlichting niet aan de praat?

tips?

mvg
    chento

Ik heb zelf geen ervaring met deze controller, maar heel vaak werkt de verlichting alleen maar als je de netstroom aangesloten hebt. Iets om makkelijk om het hoofd te zien, aangezien de meeste controllers ook alleen op usb spanning werken (alles behalve de verlichting dan). Dit is wel vaker een dingetje bij usb apparaten.

Comment

beste,

bedankt voor uw reactie maar dit is helaas niet het geval want als ik hem aanzet doen de middelste twee ledstrips het wel heel even om aan te geven dat de controller aanstaat maar voor de rest krijg ik de verlichting niet aan de praat toch bedankt voor uw reactie

mvg
      chento

Comment

Maak ik uit je reactie op dat je het no niet geprobeerd hebt met netstroom? Ik zou het toch eens proberen ;)
        Werk de rest van de controller wel naar behoren? (geluidskaart, midi knopen etc)

Comment

beste larsholm

jawel ik heb het geprobeert! en de rest wel wel gewoon!

mvg
          chento

Comment

Blijkt een bekend probleem te zijn dat al gefixt is. Check dit eens:

Here you'll find a variety of downloads for all Gemini Products: OS Firmware, Updates, Mapping Files, User Guides, and more! Are you looking for support for a specific product?

Gewoon het updateproces even doorlopen zou het moeten fixen.

Comment

beste,

ja inderdaad dit had ik zelf ookal gevonden maar voorals heeft het helaas niks opgelost!;(

mvg
              chento

Comment

Dan houd het ook bij mij op... Succes nog met je zoektocht!

Comment

Indien bij ons aangeschaft, neem even contact op met onze helpdesk. Dan kan iemand even meekijken in je instellingen desnoods, dan kijken we of het probleem misschien aan een instelling ligt of aan het apparaat zelf.

Comment

Working...
                  X