Announcement

Collapse
No announcement yet.

beginnend dj

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beginnend dj

hallo,

ik heb sinds kort de DDJ-WEGO controller van pioneer.
    Ik weet alleen niet hoe ik een liedje kan voorbeluisteren voor het beatmatchen.

alvast bedankt!

Wat heb je zelf al geprobeerd?
    Dus welke stappen heb je zelf al genomen om het op te lossen?

Ik kan hier wel een legio aan eventuele oorzaken en de bijbehorende oplossingen poosten maar dan denk ik ook niet dat je er veel wijzer van zal worden.

Tipje. Probeer het eens stap voor stap met de handleiding erbij. Heb je ook voor betaald en staan vaak al een hoop oplossingen en uitleg over je apparaat in.
    Anders een youtube en eventueel een google.

Lukt het niet?
    Geen probleem gewoon hier plaatsen wat je gedaan en geprobeerd hebt en wat er niet lukt. Dan kunnen we je vast verder helpen.

Comment

Het kan aan vanalles liggen...

Hey hier een afbeeldinkje van wat het mogelijk kan zijn :D

DDJ WEGO.jpg

Zorg ervoor dat je je headphone gewoon in de headphone uitgang van je ddj-wego hebt zitten.

1&2 : druk een van deze in, 1 voor kanaal 1/c, 2 voor kanaal 2/d
      3 : zorg ervoor dat de knop hiernaaroe wijst als je wil voorbeluisteren
      4 : zorg ervoor dat de knop hiernaartoe staat als je het master volume wil horen
      5&6 : Volume headphone van zacht naar hard

Werkt dit alles niet ligt het waarschijnlijk aan de instellingen van je programma...
      Probeer je headphone eens in de koptelefoon uitgang van je laptop te doen en zet je voorbeluisteren op de soundcard van je laptop in de geluidsinstellingen van je programma.

Ik hoop dat iets werkt!
      Groetjes Rik
      Last edited by djrocksel; Saturday-08-02-2014, 19:06. Reason: foutieve kanaaleigenschappen

Comment

Working...
      X