Announcement

Collapse
No announcement yet.

wiel kit/plaat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wiel kit/plaat

hoi ik heb 2 behringer eurolive b18 xpro subs, en wil daar graag wielen onder
    2 van de 4 wielen per sub moet wel geremd zijn, raden jullie 1 van deze
    wiel kits aan op de site van baxshop of zeggen jullie zelf maken

mvg reach trucker

Ik zou er voor kiezen om een houten transportplaat te maken en daar Tente wielen onder te zetten (hebben we in diverse soorten/maten). Dan kun je de subs daar per 2 op zetten na gebruik en rol je ze zo naar je auto/bus. ;) Eventueel spanbandje er rond en je hebt een prima transportsysteem. Wel zou ik er dan zelf voor zorgen dat je de plaat iets groter maakt, de wielen zoveel mogelijk naar buiten zet en een opstaand randje maakt om de sub heen, zodat alles stevig en stabiel vervoerd wordt.

Wielen onder de subs zelf schroeven zou ik afraden, want de subs zijn daar niet op gemaakt (kans dat je dwars door de bodem/achterkant boort is groot en het is op die punten niet verstevigd)

Comment

tip 1. Neem 4 rem wielen. Dan hoef je nooit te kijken naar je wieltjes en heb je er altijd 2 naar je toe om op de rem te zetten.

Verder weet ik niet hoe handig je bent. Wij maken wel altijd al onze wielen zelf onder onze kisten en speakers.

Comment

tip: zorg dat de wielen groot genoeg zijn. Op de jeugdbeweging hebben we een wielplaat met veel te kleine wieltjes, en dit rijd echt niet gemakkelijk, zeker niet op oneffen terrein.

Comment

Working...
        X