Announcement

Collapse
No announcement yet.

Versterker clipt zonder audio input.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Versterker clipt zonder audio input.

Hallo,

Vandaag heb ik een nieuwe versterker ontvangen, de devine ma 600. Ik ben al ik het bezit van 1 zo een versterker.
    Nadat ik alles aangesloten had en hem aan deed brandde gelijk het clip lampje op kanaal B. het protect lampje brandt overigens niet. Na een aantal tests kom ik tot de conclusie dat dit lampje altijd brandt.
    Wanneer ik op beide kanalen een speaker aansluit en muziek opzet merk ik geen verschil in geluid of volume, wel brandt weer het clip lampje. Deze 2e versterker wil ik in bridge mode gebruiken voor mijn sub thuis.
    Ik heb de beschrijving doorgespit en kwam niet tot een oplossing en zoek nu dus hulp en advies hier.
    Heb ik iets over het hoofd gezien of verkeerd gedaan?
    Kan ik de versterker ‘gewoon’ gebruiken omdat het clip lampje kapot is of moet het product retour?

alvast bedankt!
    Last edited by woutm; Tuesday-12-11-2019, 22:43. Reason: Edit: onduidelijke zin

Ook als er niets op de ingangen is aangesloten?
    Zo ja, garantie.
    Oefenen baart kunst.

Comment

Ja, ook als er niets is aangesloten

Comment

Als het clip lampje altijd blijft branden ook als er geen signaal is aan gesloten en de volume knoppen dicht staan, is er inderdaad iets niet in orde met het aansturing hiervan.
        Als hij nog onder garantie valt zou ik hem terug sturen voor er nog meer stuk gaat, je wil niet je speakers in rook zien opgaan.

Tevens als je deze versterker in Bridge mode wil gebruiken let er dan wel op dan de impedantie van de Sub niet lager dan 8 Ohm is.

Greetz Marcel.

Comment

Working...
        X