Announcement

Collapse
No announcement yet.

Scanmaster-flightcase review

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Scanmaster-flightcase review

Zoals ik had beloofd zou ik vandaag de review plaatsen (of in ieder geval de resultaten) van het middagje passen en meten met verschillende 19 inch controllers en een drietal flightcases.

Hoe dit precies verlopen is en welke controllers nu in welke case passen kun je nalezen in onderstaand document.

Klikkerdeklik

De producten in de webshop worden hier aankomende week nog op aangepast. :) Veel leesplezier!
    Last edited by Rick; Saturday-24-04-2010, 19:49.

En ik had de URL nog wel letter voor letter uitgespeld -_-

Comment

Een scanmaster flightcase getest zonder een scanmaster zelf?

Ik wil even opmerken, dat als een scanmaster hierin past (zal vast wel bij de DAP scanmaster flightcase, mag ik hopen) dat bij de scanmaster 2 het kopje van de joystick er wel af moet.

Comment

Bij de Road Ready case heb je nog vrij veel ruimte over omdat hij redelijk steil omhoog loopt, dus daar zou het geen problemen mogen opleveren. Overige controllers met joystick gingen hier moeiteloos in. (Light Desk Pro 136)

Ik heb overigens zoveel mogelijk uit de shop gepakt dat op voorraad stond. Hier ben ik dus al een flinke middag mee kwijt geweest. Wat me wel erg opviel, was dat de dozen en manier van verpakken bij Elation en Showtec erg overeen kwamen bij bepaalde controllers... zou me niet verbazen als ze van dezelfde band rollen, voorzien van een ander likje verf.

P.s. @ Patrick, jij hebt er op zitten kijken en me niet gecorrigeerd... ;)

Comment

Ik dacht dat je zelf wel wist hoe je je bestand had genoemd o_O, was gewoon dezelfde naam hoor. Maar, terug naar de flightcases maar?

Comment

Originally posted by Rick View Post
            Bij de Road Ready case heb je nog vrij veel ruimte over omdat hij redelijk steil omhoog loopt, dus daar zou het geen problemen mogen opleveren. Overige controllers met joystick gingen hier moeiteloos in. (Light Desk Pro 136)
            Maar gingen ze niet schuin staan dan? Want als ze lange tijd schuin staan krijg je ze moeilijk/niet weer recht.

Bij de andere cases gingen ze er niet in?
            Last edited by rick1993; Sunday-25-04-2010, 11:53.

Comment

Nope, want de andere kistjes zijn berekend op 3HE, dan zit dat bakje in de weg en mis je een stukje rackprofiel. De RR4LC heeft 4HE rackprofiel.

Comment

De link eindigt in niemandsland.

Comment

Crap, fix ik zometeen gelijk, thanks voor het melden.

Comment

Working...
                  X