1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Kom niet in clubs.

Standaard Kom niet in clubs.

Hey mensen,

Ik ben Guido, 17 jaar en ik ben DJ. Ik heb op meerdere feesten gedraaid en wil nu toch echt wat hogerop gaan en richting de clubs gaan, ik heb meerdere emails gestuurd naar café's/clubs maar ik krijg maar geen reactie terug..

Hebben jullie misschien nog tips voor mij?

Gr Guido

Standaard

Ga overdag gewoon een keer langs bij een club, usb'tje mee, meestal staan ze wel open om gewoon te luisteren naar je. Misschien heb je het geluk en mag je die avond of een andere draaien. Durf brutaal te doen hopelijk werkt het ook bij jouw
    [CORRECT ME IF I'M WRONG]

Feeback is altijd welkom! [url]https://soundcloud.com/beyond-lights-music[/url]

Standaard

ben het hellemaal mee eens hierboven. doe butaal en doe moeite dat is de sleutel. ik zou alleen wel even kijken welke club je binne loopt en welke plaats dat is. daarmee bedoel ken je al mensen die daar al een keer zijn geweest is het underground en ook welke stijlen gepast zijn. als ik bijvoorbeeld in een underground club kom waar moombahton en dance hall het goed doen kan ik daar heel leuk aankomen met french core maar dat gaat niet werke dat begrijp jij ook. heb je al een keer op een school feest gedraaid? daar maak je goede conecties met andere dj's en organisatoren en als je een goede prater bent heb je gelijk wat misschien draai locaties. het ligt er gewoon aan of je geluk hebt de ene komt naar binnen en ze zijm van ja je kan zometeen gaan draaien en je hebt wat locaties en de andere moet kenissen langs gaan verschillende locaties enzovoort

Standaard

Gouden tip is opvallen.

Dat doe je dus niet met een mailtje.
    Want er zijn er zo veel die mailtjes sturen. Dat is net zo onpersoonlijk als op internet solliciteren.
    Mijn zwager heeft een supermarkt, en daar krijgen papieren sollicitaties voorrang, gewoon omdat die wél de
    moeite hebben genomen 'even' langs de winkel te komen. Zo val je op. Ga dus inderdaad overdag langs,
    en stel voor wat van je te laten horen. Want mailen is misschien wel het meest onpersoonlijke wat je kan doen.

Nog iets: je zou waarschijnlijk tot je 18e moeten wachten, aangezien je officieel nog geen club in mag...

Standaard

Je kan ook gewoon zelf feesten beginnen geven, en zeker elke gelegenheid aannemen om op publieke plekken je ding te doen. Al is het maar in een cafeetje of op een bbq... Je weet nooit wie der aan t luisteren is