1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Speakerset voor sportkantine

Question Speakerset voor sportkantine

Beste Forumlezers,

Voor onze sportkantine willen wij een goede speakerset aanschaffen. Echter zijn wij niet in deze markt thuis dus aan jullie de vraag welke het beste geschikt is voor ons.
    Het wordt hoofdzakelijk gebruikt voor een DJ, Zanger of met toernooien. Het moet dus simpel zijn maar wel een degelijke kwaliteit kunnen leveren.
    Aan welke type en merk moet ik denken?

Alvast bedankt!

Standaard

Welk budget, waarschijnlijk een setje aktieve speaker

Standaard

Dan zit ik te denken aan max 500 euro.
    Heb je voorbeelden?

Standaard

Veel krijg je niet voor zon budget,
    Evt zoiets https://www.bax-shop.nl/speakersets/...aar-pa-systeem
    Of https://www.bax-shop.nl/speakerset/d...luidsprekerset
    Of 2de hands zoeken

Ingeschreven
    08-08-2010

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wietse Butter Bekijk Berichten
    Dan zit ik te denken aan max 500 euro.
    Hahahaha
    Ik hoop echt dat dit gewoon een grap is.

Wat verwacht je zelf voor 500 euro?
    Daar haal je nog niet eens 1 echt fatsoenlijke speaker voor die aan je wensen voldoet kwa functie en gebruik.
    Gebruiken voor een dj, artiest en toernooien.

ik denk dat de kantine dan eens na moet gaan denken over zijn bier prijzen en dan eens moet gaan zorgen dat er gewoon een normaal budget beschikbaar komt om dit aan te pakken.

Want ondanks dat ik niet eens weet hoe groot de kantine is en hoeveel mensen er in kunnen is 500 euro max gewoon weg een belachelijk laag bedrag.
    Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ronennieshow Bekijk Berichten
    Hahahaha
    Ik hoop echt dat dit gewoon een grap is.

Wat verwacht je zelf voor 500 euro?
    Daar haal je nog niet eens 1 echt fatsoenlijke speaker voor die aan je wensen voldoet kwa functie en gebruik.
    Gebruiken voor een dj, artiest en toernooien.

ik denk dat de kantine dan eens na moet gaan denken over zijn bier prijzen en dan eens moet gaan zorgen dat er gewoon een normaal budget beschikbaar komt om dit aan te pakken.

Want ondanks dat ik niet eens weet hoe groot de kantine is en hoeveel mensen er in kunnen is 500 euro max gewoon weg een belachelijk laag bedrag.
    Precies een antwoord waar ik niets aan heb. Op Bax staan verschillende geluidsinstallaties voor dat geld. Alleen heb ik geen idee waar ik naar moet kijken. Het is voor een sportkantine, niet voor een club. Hoeft dus ook niet professioneel te zijn... Kom met ideeŽn aub, niet met kritiek.

Ingeschreven
    18-09-2012

Standaard

Je schrijft zelf zanger of DJ, dan hoe je normaal echt niet aan te komen zetten met een complete set van 500,-
    Voor dat geld krijg je gewoon niks dat echt aan de eisen zal voldoen.

Ingeschreven
    08-08-2010

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wietse Butter Bekijk Berichten
    Precies een antwoord waar ik niets aan heb. Kom met ideeŽn aub, niet met kritiek.
    Ja je hebt helemaal gelijk
    Als mensen niet zeggen wat je wil horen is het kretiek en wil je het niet horen

Okť ik zal het vertalen in bruikbare tips

Spaar verder
    Zorg voor meer budget
    Hiermee ga het niet lukken

Zo wel goed?
    Aangezien Jij het alleen kan lezen als een antwoord waar je niets mee kan hoop ik dat je het nu wel snapt
    Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!