Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Audio interface gezocht

Standaard Audio interface gezocht

Beste Bax/leden,

Ik ben op zoek naar een vrij specifieke audio interface, maar er zijn er zoveel op de markt dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Zou iemand mij kunnen adviseren?

Eisen:
    - Knoppen moeten aan de voorkant zitten (dus niet aan de bovenkant) zodat ik deze onder mijn bureau kan bevestigen.
    - Moet USB-powered zijn
    - Moeten 2 paar monitoren op aangesloten kunnen worden.
    - usb aansluiting
    - 1 mic input
    - 1 guitar input
    - een knop waarmee de monitors gemute kunnen worden wanneer ik schakel tussen mn headset en monitors
    - budget max. 400 euro.

Hartelijk dank alvast!

Dennis

Standaard

De Focusrite Scarlett 2i4?
    Geen mute maar reden daarvoor snap ik ook niet.
    Oefenen baart kunst.

Standaard

Beste BT, dank voor je reactie.

Ik heb de focusrite geretourneerd, omdat als ik de geluidsknop helemaal naar links draai (volume uit dus) blijft er als nog geluid uit mn monitors komen (weliswaar heel zacht, maar niet 100% gemute). Ik dacht dat het aan mijn interface zelf lag. Heb een nieuwe besteld en was precies hetzelfde...niet voor mij dus.

ps. ik zie net dat wij deze discussie al eerder gehad hebben https://www.bax-shop.nl/forum/f7-gel...nop-22135.html
    Laatst gewijzigd door 007; 15-04-19 om 14:44.

Standaard

Ben bang dat een interface welk aan al je wensen voldoet er niet is althans, ik kan hem niet vinden.
    Passive monitor controller er bij zou de oplossing zijn.
    Oefenen baart kunst.

Standaard

Tot dusver komt deze het meest in de buurt: https://www.bax-shop.nl/externe-audi...udio-interface. Alleen jammer van de grootte, heb liever iets compacts wat ik gemakkelijk mee kan sjouwen naar gigs/op reis maar zoals je al aangeeft: ik denk dat eentje die AL mijn eisen voldoet niet bestaat nee ik zal ergens moeten compenseren.

Standaard

En geen USB-powered.
    Oefenen baart kunst.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BT-Studio Bekijk Berichten
    En geen USB-powered.
    Oei, goed opgemerkt indd..dat had ik over het hoofd gezien!

Standaard

Buiten om het feit deze niet bus-powered is, maar wat zeg je van de Clarett reeks?

https://www.bax-shop.nl/externe-audi...udio-interface

Op deze kan ik ook 2 paar (4) monitors aansluiten en ik hoop dat ze bij de clarett reeks het probleem hebben opgelost waarbij er alsnog geluid hoorbaar is als de volume op de laagste stand staat..

Standaard

Geen idee, maar goed ik heb met de Scarlett ook geen probleem hiermee.
    Oefenen baart kunst.

Standaard

Hmmm apart, aangezien ik 2 paar had besteld en met beide last had. Contact gehad met Bax-Shop en zij waren bekend met het probleem, schijnt een bekend probleem te zijn met de Scarlett interfaces.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste