Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
11 tot 13 van de 13

Onderwerp: Briteq vs. Showtec + simpele aansturing

Ingeschreven
    08-08-2010

Standaard

Persoonlijk zou ik als het om software gaat voor cuelux gaan. Is stukken makkelijker te bedienen en te programmeren. Simpel in overzicht maar wel makkelijk erg leuke dingen te maken.

Ook dit draait op een oud laptopje. Kan je het zelfs makkelijk met je gsm als remote bedienen.
    Nog een voordeel is dat het zowat op elk systeem draaide. Mac, Windows of zelfs linux maakt niets uit.
    Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

2. Standaard

Thanks ron!
    DJ & Sax-show boeken? Check [url]www.pape-ruig.com[/url]

Standaard

Zelf gebruik ik sinds kort de ADJ Mydmx Go. Erg compact en simpel te bedienen via een tablet! Kennis van programmeren is niet nodig, maar toch kan je zelf verschillende scenes maken als je dat wilt.
    Je kan ook verschillende setups opslaan en kan dus kiezen welke lampen je nu juist wil bedienen. (Makkelijk wisselen tussen shows met en zonder parren bv..)
    De bewegingen van mijn movingheads gaan soepel en kunnen eenvoudig ingeperkt worden om ervoor te zorgen dat de movingheads enkel voorwaarts schijnen! Voorlopig heel tevreden over dit kleine kastje!
    https://www.bax-shop.nl/dmx-software...mx-verlichting

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12