Beste lezer,
Zaterdag 24 november heb ik in de Bax winkel in Amsterdam mijn bestelde producten opgehaald en betaald.
Een van de produkten is Superior Drummer 3. S' avonds wilde ik de aangekochte Superior Drummer op de Toontrack site registreren en downloaden( via hun product manager), echter bij invoer van de op de pakbon vermelde serial code kreeg ik de boodschap dat de code al aan een ander geregistreerd account toebehoort.
27 november heb ik de helpdesk van bax een email gestuurd zonder reactie.
29 november heb ik wederom een email gestuurd, helaas weer zonder reactie.
30 november heb ik de bax helpdesk gebeld en kreeg na 15 minuten in de te hebben gehangen een aardige man aan de lijn die zei mij te gaan helpen. Even later kreeg ik een email van hem of ik het serial nummer kon sturen. Dit heb ik gelijk gedaan en sindsdien is het stil....
Ik hoop dat Bax mij hopelijk gauw gaat helpen zodat ik míjn aangekochtt product kan gebruiken.
Met vriendelijke groet
Hans