1 tot 7 van de 7

Onderwerp: geen respons van helpdesk - aflevering 37

  1. #1

    Thumbs down geen respons van helpdesk - aflevering 37

    Op donderdag 25/7 stelde ik via de Helpdesk een vraag i.v.m. garantie van een bepaald product dat bij jullie gekocht zou zijn een half jaar geleden (ik wou dit verifiŽren aan de hand van de naam van de koper of aan de hand van de serienummers). Op maandag 5/8 heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen (ook niet in spam).

    Uiteraard begrijp ik dat het druk is, maar als klant die op het punt stond volgende maand een grootschalige aankoop te doen van meer dan 5000 euro, geeft mij dit het gevoel dat het verkopen en afleveren niet snel genoeg kan gaan, maar daarna alle service wegvalt. Niet goed voor het vertrouwen, het doet een mens zelfs twee keer nadenken. Zeker als je online heel wat van diezelfde verhalen en avonturen leest.

    Jammer dus dat het zo moet, maar bij deze dan toch via het forum de vraag of mijn e-mail (verstuurd vanaf eigen e-mailadres) even opgevist en beantwoord kan worden. Ik las dat ik binnen de 7 dagen een antwoord mocht verwachten (wat op zich eigenlijk al ongehoord lang is), maar intussen zijn we immers 12 dagen verder.

    Groeten
    Joris

  2. #2

    Standaard

    We zijn vandaag 9 augustus. Mijn vraag werd op 25 juli gesteld. Geen antwoord per mail, geen antwoord in dit topic. Een heuse eye-opener hoor dit, fjiew.

  3. #3

    Standaard

    We zijn vandaag 14 augustus. Nog steeds geen antwoord. Het wordt steeds duidelijker waarom topics i.v.m. de webshop bewust helemaal onderaan de forumlijst geplaatst worden. Dit slaat toch alles?

  4. #4
    Ingeschreven
    10-06-2016
    Locatie
    Kerkrade
    Berichten
    201

    Standaard

    Dit soort horrorverhalen (en die van jou is echt niet de enige) heeft mij ertoe laten besluiten om de laatste twee grote aankopen (verleden week en deze week) elders te doen.

    Ieder bedrijf kent groeipijnen, maar hier laten ze toch echt steken vallen.

    Peter
    It never hurts to help - Eek! the Cat

  5. #5

    Standaard

    Same here Peter.
    Al zijn het volgens mij geen groeipijnen maar arrogantiepijnen (voor jou 10 anderen). :/
    Jammer, was jaren tevreden.
    Oefenen baart kunst.

  6. #6
    Ingeschreven
    10-06-2016
    Locatie
    Kerkrade
    Berichten
    201

    Standaard

    Disclaimer: het is niet mijn bedoeling om klanten bij Bax weg te jagen, maar ik vind het forum wel leuk (al leeft dat ook niet meer zo erg).

    Ik vermoed dat Bill ook zo in de wedstrijd zit.

    Peter
    It never hurts to help - Eek! the Cat

  7. #7

    Standaard

    Update: eergisteren antwoord gehad, zowat 3 weken na het versturen ervan werd m'n mailtje opgevist. Jammer dat het op deze manier (via druk uitoefenen op het forum) moet.