Pagina 2 van de 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
11 tot 20 van de 68

Onderwerp: Hoe werkt DMX precies

Standaard

bij grotere dmx lijnen is het zeker aan te raden, zelfs al bij mijn lijn van 5 dmx apparaten had ik er af en toe last van dat de laatste in de lijn compleet ging flippen en pas weer normaal ging doen na het resetten ervan, sinds ik zelfs in de kleine lijnen een terminator gebruik heb ik hier nooit meer last van...

dus voor het zekerheidje is hij zeker handig
    Nieuw: [URL="http://www.partykledinghuren.nl"]Full Effect Kledingverhuur![/URL]

Ingeschreven
    02-03-2006

Standaard

Het is niet te zeggen wanneer je het echt nodig heb, dus voor het gemak altijd gebruiken. Wij hebben er weleens last van gehad met 2 t-barren met daarop 8 par 56 long. Tijdens een budget concertje begonnen opeens men lampen te flikkeren alsof het een disco was. Toch best lullig wanneer het enkel als frontlicht was bedoeld. Na het aanbrengen van een terminator en een volledig reset was het probleem weg.

Dus sluit je DMX bus even af met een terminator en het kan je een hoop kopzorgen schelen. Iedereen kent de stress van een show opbouwen en een kwartier voor tijd krijg je opeens een storing, dit wens ik echt niemand toe.

Gast

Standaard

en voor een slordige 8 euro ben je altijd de problemen aan het voorkomen. gewoon doen dus.

Ingeschreven
    20-09-2006

Standaard

8 euro is nog hoog gegrepen zelfs

een XLR plug kost nog geen 4 euro, en dii weerstandjes zijn ook niet boven de euro, dus voor ongeveer 5 euro ben je klaar.
    Don't make the music, Be It

Standaard

7 euro 95 in de bax-shop

klik

Ingeschreven
    20-09-2006

Standaard

Dat komt omdat daar nog arbeidskosten bij komen kijken Als je ze zelf maakt lig je een stuk goedkoper, maar je moet het natuurlijk wel goed doen 1 foutje en je hele lichtshow is naar de donder...
    Don't make the music, Be It

Ingeschreven
    02-03-2006

Standaard

Inderdaad en wij willen ook nog iets verdienen . Neem geen risico en gebruik ze, dit bespaard je een hoop ongemakken.

Standaard

Ja, dat denk ik dan ook. Het is 8 euro. Voor die 8 euro moet je anders zelf plug kopen, weerstand halen en zelf zitten solderen. Voor dat geld, ga ik echt niet zelf zitten kutten. Tis dat hier genoeg liggen, al raak ik die dingen wel snel kwijt.

Standaard

ik klik die altijd aan mn dmx kabel..

Standaard

Ja kan. Maar aangezien kabels hier in kratten liggen, en ik pak per klus gewoon een zooi kabels eruit en gooi die in kabelcase. Dus elke keer zoeken naar kabel met terminator wordt beetje gek

Heb gewoon een rommelkoffertje voor dat spul, maar raakt soms gewoon kwijt.

Pagina 2 van de 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste