Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ik zou klein beginnen, bij feestjes van familie en/of vrienden. Dan kun je testen hoe het publiek op jou reageert (en jij op het publiek), zonder dat je meteen gekielhaald wordt, als het niet helemaal lekker gaat.
Je kunt wel reclame voor jezelf beginnen te maken, maar meestal willen potentiële klanten je in actie horen (ik zou dat tenminste willen).
Ik zou zeggen schuif de cafe's en dans cafe's is af in je buurt en vraag of ze intresse hebben in jou als resident's dj of je terbeschikking wil stellen waneer ze je kunnen gebruiken zo gebeurd het meestal met mij en contact maken met andere dj's die al in dat wereldtje vertoeven en kijken of deze dj's je ergens kunnen plaatsen als ze intresse in je hebben enz . grt , danny uit Antwerpen .
Comment