Announcement

Collapse
No announcement yet.

Headset voor dj

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Headset voor dj

Voor mijn drive show gebruik ik nu een sennheiser g3 draadloze mic, werkt prima. Ik denk er echter over na om een draadloze heaset/ microfoon aan te schaffen, zodat ik mijn handen vrij kan hebben tijdens het draaien en toch met mijn publiek kan praten. Welke set is hier het meest geschikt voor? Welke dj's hebben hier ervaring mee? Ik zoek iets wat zo min mogelijk opvalt en waar een top geluid in zit.

Wil je headset met alleen een microfoon of met een koptelefoon en een microfoon

Comment

Alleen microfoon

Comment

Dpa maakt erg mooie en goed klinkende headsets.
        Deze zijn eigenlijk te combineren met alle goede beltpacks
        Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Comment

Sorry dat ik nog zo laat reageer op je bericht ik had het erg druk maar oke
          Ik heb zelf een duo headset gekocht ongeveer 150 euro uit mijn hoofd zelf vind ik ze fijn want ik gebruik niet heel vaak microfoon's dus dan koop ik ook niet te duren als jij je microfoon vaak gebruikt zou ik een goed merk pakken die wat duurder is als je je microfoon niet erg vaak gebruikt kun je beter een goed merk pakken die goedkoper is
          Ik hoop dat ik je kon helpen en je kan mij altijd wat vragen

Met vriendelijke groet DJ Dotwood

Comment

Working...
          X