Originally posted by ragverp
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Beat samples voor TRAKTOR
Collapse
X
-
Als je een legitieme versie hebt van Traktor Pro 2.5 of hoger, dan heb je recht op een groot pakket samples en loops speciaal voor de remix decks gemaakt. Deze content is beschikbaar in het service center als download.
Leave a comment:
-
wat voor stijl zoek je? er zijn legio sample packs voor allerlei verschillende muziekstijlen, waar je loops uit kunt halen die je in je remix slots kunt zetten.
Loopmasters, niche audio etc etc.
Als je nog een stapje verder wil, kan je met maschine (ook van native instruments) ook heel simpel je eigen sequence maken en die zo naar traktor slepen..Ik gebruik dat zo in mijn mixen.
Leave a comment:
-
Beat samples voor TRAKTOR
Beste,
Graag wilde ik vragen of iemand met kan helpen met het vinden van een beatpack voor traktor. Ik draai sinds kort met traktor en wil af en toe met paar artiesten live optreden zoals zanger, percussionist of een snaarinstrument of een strijkinstrument. Daarbij wil ik ook graag alleen beat gebruiken zoals ze daarop kunnen improviseren. Daarom ben ik opzoek naar een beat pack zodat ik een beat kan opzetten zodat ze daarop kunnen improviseren. Kan iemand mij vertellen waar ik zo'n beat sample kan vinden voor traktor?
Alvast bedankt voor jullie hulp.Tags: None
Leave a comment: