Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ik zou graag meelopen met ervaren DJ

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik zou graag meelopen met ervaren DJ

Hallo! Ik ben Jesper!

Ik ben 12 jaar oud, en ik kom uit de provincie Utrecht.
    Ik zou graag willen meelopen met een ervaren DJ(denk aan minimaal 3 jaar ervaring).
    Misschien 2 tot 3 keer in de maand.
    Het liefst, met iemand die veel house draait.
    Maar uiteindelijk gaat het mij om ervaring op doen, en gewoon heel gezellig en veel lol:).

Vragen zijn welkom:)
    Interesse is NATUURLIJK ook altijd welkom:)

Daag!

Aangezien het al een tijd geleden is dat ik dit topic heb gestart en nog geen antwoord heb gekregen leek het me handig om de eisen iets in te korten(of hoe zeg je dat ?).
    Het is handig als je ook een beetje in de omgeving Utrecht woont en draait, en over ervaring gesproken is 1 tot 2 jaar ervaring ook wel goed.
    De stijl die je draait is wel leuk als het iets richting dance is.
    Ik hoef niet al te vaak mee te lopen, maar dat zullen we onder elkaar nog wel afspreken.
    Ik hoop dat er iemand interesse heeft:)

Mailen kan trouwens ook naar: FleatBeat.BL@gmail.com

Ik zou ook misschien een paar tips willen krijgen over hoe ik een paar eerste klussen kan krijgen...?

Erg bedankt voor het lezen/reageren op dit topic:)

Jesper

Comment

Hallo Jesper,

Leuk dat je wilt beginnen met draaien!
      Ikzelf draai inmiddels al een aantal jaren maar dan vooral richting limburg/brabant.
      Draaien kan ik je dus niet mee helpen wel kan ik je advies geven.

1: Doe ervaring op op schoolfeesten, bied vrijwillig aan om bij feestjes van vrienden te draaien.
      2: Spaar zelf wat apparatuur bijéén, op het begin is het toch veel vrijwillig draaien bij mensen en die hebben vaak helemaal geen apparatuur.
      3: Denk niet dat je er meteen bent, veel verjaardagen en feestjes zul je op de achtergrond moeten draaien. Wanneer mensen je leren kennen en je bekender wordt zal dit vanzelf minder worden en ga je voor de echte feesten draaien
      4: Wordt ouder, niet om flauw te zijn maar 12 is nog vrij jong om dj te zijn. Veel feesten duren lang en gaat het om ouder publiek. Zorg ervoor dat je eerst bij de schoolfeestjes ervaring opdoet voordat je echt iets gaat doen.
      5: Hou het niet bij één stijl. Elke dj heeft een eigen stijl dat snap ik, maar om te beginnen wil je naamsbekendheid krijgen. Dit doe je door zo'n breed mogelijk publiek aan te spreken. Wanneer je dit goed af gaat kun je je meer focussen op één stijl.

Succes met je dj toekomst!

Comment

Hoi,
        Als beginnende DJ is het het aller belangrijkst dat je naamsbekendheid hebt! Ik ben 2,5 jaar geleden begonnen met DJ'en op kleine verjaardagfeestjes en klasse feestjes van de basisschool en daardoor word je bekender bij veel mensen en word je meer geboekt. Ik ben begonnen met draaien voor een man of 25 en over een paar weken sta ik voor ongeveer 1000 man in een feesttent! Een tip voor de beginnende DJ draai nooit alleen je eigen muziekstijl want dan zeggen de mensen dat die DJ alleen maar dance draait ofzo... Mijn favoriete muziek is ook dance en house maar op een avond draai ik ook aprés-ski, nederlandstalig en 80's & 90's. Ik ben trouwens ook nog maar 16 jaar hoor! Dus met een grote vriendengroep kan je al best veel bereiken door de eerste paar keren vrijwillig beginnen en daardoor veel ervaring opbouwen en uiteindelijk een bepaald bedrag gaan reken!
        Groetjes Kyle

Comment

Working...
        X