Announcement

Collapse
No announcement yet.

Track feedback

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Track feedback

9 maand geleden begon ik serieus met house music producen , nu heb ik al een aantal tracks gemaakt. Deze vond ik wel goed, kan ik er misschien feedback op kijgen :) http://www.youtube.com/watch?v=E72-Owxc5A0

hey dat klinkt heel leuk man. Zeker als je pas 9 maanden bezig bent, klinkt het heel goed. Je weet al goed hoe een track is opgebouwd en je hebt al best veel geluiden gebruikt.

Ik denk dat je het beste nu vooral kan gaan focussen op afmix, deze is nog heel matig, wat overigens ook logisch is als je nog geen jaar bezig bent. Ga vooral je geluiden veel beter EQ'en, maar ook je mix in het geheel klinkt nog niet zo. Ga je geluiden beter van elkaar scheiden en dergelijke. Ik vind het ook je soundkeuze niet top, het is ook geen originele track. Naja het komt er eigenlijk op neer, ga zo door en zorg ervoor dat iedere track die je maakt beter klinkt als degene die je ervoor hebt gemaakt. En luister vooral naar de pro's, daar leer je ook veel van.

Comment

Oke thnks man voor je reactie, ik zou letten op de mastering en eq etc( ben er laatste tijd ook druk mee bezig) , en de orginaliteit wordt ook al beter.

Comment

Heey Lester,

Leuke plaat! lekker ruwe sound!
        Probeer alleen alles beter bij elkaar te laten passen qua sound, lastig om uit te leggen maar je hoort nu allemaal verschillende geluiden en effecten maar ze zijn niet goed aan elkaar geplakt. Ze passen nog niet echt...maar goed bezig. Ik heb hier ook nog moeite mee.

succesz

Comment

Working...
        X