Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-audio M-Track MK2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• M-audio M-Track MK2

Ik heb even een vraagje misschien is het simpel op te lossen maar ik ben nieuw met externe geluidskaarten.
    Ik heb sinds paar dagen dus de m-audio m-track mk2 met 2 m-audio bx5 actieve monitors.
    Ik heb alles aangesloten zoals aan gegeven in de handleiding van de m-track en het stuurprogramma geïnstalleerd van de m-audio support site en heb de m-track als standaard apparaat ingesteld in Windows.
    Nu het probleem, als ik me pc opstart gaat hij direct even aan ( verlichting aan de voorkant ejn achterkant gaat branden) en vervolgens weet uit. Even later gaat alleen aan de achterkant een lampje branden en is hij dus niet actief want ik heb geen geluid. Alleen als ik de kabel er uit haal en terug aansluit doet hij het wel. Ik hoop dat iemand mij hier bij kan helpen.
    En dan nog een vraag ik mis eigenlijk nog de zwaardere tonen dus ben van plan de bx10 subwoofer van m-audio er bij te halen. Maar kan ik op de XLR uitgangen op de subwoofer mijn bx5`s aansluiten? Ik kan namelijk nergens vinden of die uitgangen versterkt zijn of niet... Of is het beter om hem met een split kabel op mijn phones aansluiting aan de voorkant van de m-track aan te sluiten?

Alvast bedank!
    M.v.g Maarten

Erg vreemt.. ik heb het stuurprogramma van m-audio verwijdert en nu start hij wel op, dus dit probleem is verholpen.
    Maar de andere vraag blijf wel open, hoor graag hoe ik dit moet aansluiten.

Comment

Gewoon met XLR op de uitgangen van de BX10 aansluiten.
      Zijn niet versterkt uitgangen maar hoeft ook niet want je BX5 zijn actief Dus hebben zelf een versterker).

Comment

Ik heb weer het zelfde probleem zoals ik hier boven beschreven heb, ik snap er niks van. Heb alles geprobeerd, zelfs mijn interne geluidskaart uit gezet in mijn bios... niks helpt. Waar kan dit aan liggen?

Comment

Probeer eens een ander USB poort.
          Kan zijn dat de voeding van die poort 'raar' inschakeld.

Comment

Ik heb alle usb porten geprobeerd maar het probleem blijft...
            Kan een bios reset en/of opnieuw Windows installeren helpen?

Comment

Originally posted by missoury View Post
              Kan een bios reset en/of opnieuw Windows installeren helpen?
              Aangezien hij bij uit en inpluggen het wel weer doet lijkt het mij of een driver probleem of voeding.
              Intern geluidskaart in bios utzetten heb je al gedaan. Als je iets van een USB hub met extern voeding hebt liggen zou je die nog kunnen proberen.
              Anders zou ik gewoon BAX bellen. :)

Comment

Het beste kan je inderdaad even de helpdesk bellen. Vandaag is Paul aanwezig en hij moet je hier zeker mee kunnen helpen, desnoods even via teamviewer, maar ik denk dat dit bij jou niet nodig is, gezien je de nodige kennis van het systeem zelf hebt.

Comment

Working...
                X