Announcement

Collapse
No announcement yet.

Korg Monotron DELAY synthesizer Aansluiten.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Korg Monotron DELAY synthesizer Aansluiten.

Dag forumleden,
    Voor Sinterklaas ben ik van plan om de Korg Monotron DELAY synthesizer aan te schaffen.
    Ik zou deze synthesizer dan graag via mijn midi keyboard en computer bedienen. (Ik werk met een ION Key 49 en FL Studio 11).
    Echter loop ik tegen een aantal vragen aan:

1. Ik heb een interne geluidskaart, heb ik om met mijn keyboard plus de synthesizer te willen werken een externe geluidskaart nodig?
    2. Als ik een externe geluidskaart nodig heb, wat voor een heb ik dan nodig?
    3. Kan ik deze synthesizer door mijn midi keyboard bespelen en ook opnemen in FL Studio?

Met Vriendelijke groet.

Eerlijk gezegd heb je volgens mij niet zo heel veel aan dit apparaat in combinatie met je huidige setup omdat deze Monotron niet over midi beschikt. Natuurlijk kun je wel live opnemen in FL studio, maar om dat op een goede manier te bewerkstelligen heb je een externe geluidskaart nodig, bijvoorbeeld de Focusrite Scarlett 2i2.

Focusrite Scarlett 2i2 koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis. We Support Your Stage!

Comment

Working...
    X