Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zoom R-24 Handleiding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zoom R-24 Handleiding

Beste Zoom-gebruikers,
    Nadat ik een half jaar intensief bezig ben geweest met Garageband op de Ipad heb ik de overstap gemaakt naar de Zoom R-24. Daar zitten handleidingen bij in het Engels, Duits en Frans, maar niet in het Nederlands. Nu denk ik dat - tenzij de Zoom kapot is - ik echt niet uit die buitenlandse handleidingen kom; wat ik ook probeer, maar een simpel drumpattern opnemen op track 3 (voorbeeld) lukt mij niet. Ik hoop zo dat er iemand is, die mij dat stap voor stap zou kunnen uitleggen. Is die iemand in Nederland? Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite.

Henk Wanders (Den Haag)

Tja ik heb het ding niet zelf en weet dus ook niet hoe het werkt, maar het is een handleiding van 43mb (heb een download van de engelse versie gevonden) dus ik betwijfel of iemand je dat zo 1-2-3 kan uitleggen. Google vertaler misschien, ook al wordt dat een heel gedoe.

Comment

Indien bij ons aangeschaft kun je altijd de helpdesk eens contacteren. Best kans dat een van onze medewerkers al eens met deze of een soortgelijke recorder heeft gewerkt.

Comment

Working...
      X