Announcement

Collapse
No announcement yet.

Native Instruments heeft een cadeautje voor je

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Native Instruments heeft een cadeautje voor je

Native Instruments heeft een speciale actie opgezet, waarbij ze melden: "We have a gift for you."

Met de aankomende feestdagen is dat natuurlijk een welkome verrassing, de actie geldt namelijk tot en met 31 december 2011.

Koop een Maschine of Maschine Mikro en krijg Maschine Expansions cadeau!

Bij de normale Maschine krijg je er twee bij, bij de Maschine Mikro krijg je er één. Elke Expansion Pack is €49,- waard.

Je kunt uit drie Expansions kiezen:
    - TRUE SCHOOL (voor rauwe hiphop)
    - VINTAGE HEAT (voor analoge warme klanken)
    - TRANSISTOR PUNCH ('for dancefloor bounce')

Na het ontvangen van je pakket, dien je je Maschine of Maschine Mikro software te installeren en je te registreren via de Native Instruments website. Je krijgt vervolgens een E-mail van Native Instruments met E-voucher codes, voor één of twee gratis Expansions. Via de Native Instruments E-Shop kun je vervolgens de codes op de voucher inwisselen.

Meer info vind je op de speciale Native Instruments Free Expansions website.

Een leuk kado, ware het niet dat vrijwel niemand die een Maschine koopt op dit moment zijn vouchers laat staan de daarna nog benodigde serial codes krijgt... er zijn talloze recente kopers (niet alleen vwb Maschine) de dupe van het falen van het geautomatiseerde systeem van Native Instruments.

Native Instruments support werkt ook voor geen meter... ik ben al ruim twee weken bezig om uberhaupt contact met ze te krijgen. Reacties op geregistreerde tickets en herhaalde verzoeken van mijn kant op die tickets blijven totaal uit...

Twee vrienden van me hebben ook een Maschine gekocht (3 weken geleden) en hebben hun vouchers ook nog niet. Ook zij krijgen geen antwoord op de door hen gelogde tickets.

Het forum van Native zelf staat ook vol met klachten over dit probleem. Ook daar krijgt men geen enkele reactie laat staan dat er door Native een officieel standpunt wordt ingenomen of dat er publiekelijk wordt geinformeerd. Ze zwijgen het letterlijk dood!

Beetje jammer, want dit was eigenlijk wat me net over de streep trok om de Maschine toch te kopen.

De after sales van Native bestaat uit ... niets...

Ik ben echt teleurgesteld in ze.

Comment

Hallo John,

Erg vervelend om te horen dat de support van Native Instruments te wensen over laat. Juist met zo'n mooie actie een gemiste kans. We nemen jouw klacht graag mee in de gesprekken met onze leverancier. Kun je de aankoopgegevens doorsturen naar helpdesk@bax-shop.nl met daarbij een vermelding van je klacht? (Een link naar dit topic is natuurlijk ook prima).

Je kunt jouw e-mail richten aan Matthijs, dan komen we er zo spoedig mogelijk op terug.

met vriendelijke groet,

Michiel | Bax-shop.nl

Comment

Hallo Michiel,

Wat zou het geweldig zijn als Native een 100ste van jullie alertheid en betrokkenheid had! Wat zou hun user base dan al ongekend tevreden kunnen zijn!

Ik ga vanavond als ik weer thuis ben even de gegevens bij elkaar zoeken (inclusief het Native support ticket nummer) en stuur dat t.a.v. Matthijs.

Jullie staan wat mij betreft totaal buiten het probleem wat ik heb met Native, dus ik had dit ook niet verwacht :) Geweldig dat het gaat worden meegenomen in de gesprekken met de leverancier! Ik verwacht natuurlijk niet dat mijn specifieke probleem door jullie wordt opgelost (ook al zou dat natuurlijk wel erg fijn zijn, dat zou ik een onterecht verwachtingspatroon vinden), maar ben blij dat het bij de leverancier terecht komt, zodat die misschien kan gaan zorgen voor een structurele oplossing (voor iedereen met dit probleem dus).

Mijn welgemeende dank en, zoals gezegd, ik stuur vanavond meteen alle benodigde info door!
        John

Comment

Toch nog even een berichtje om te laten weten dat het probleem met Native is opgelost. Ik heb uiteindelijk mijn vouchers gekregen.

Maar wat ik vooral even wil vermelden is dat de hulp van Bax in deze echt subliem was!! Bedankt hiervoor!! In alfabetische volgorde, met name : Bart, Matthijs en Michiel. Heel erg bedankt voor jullie (super snelle en effectieve) support!

John

Comment

Working...
          X