Announcement

Collapse
No announcement yet.

Computer slaat uit naar openen volume mengpaneel.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by BT-Studio View Post
    Denk dat je het niet goed begrijpt. ;)
    Waar heb ik dit dan geschreven? Had het bericht aangepast voordat je het kon zien geloof ik? :)

Maar het lijkt erop dat je al het vermogen uit je computer trekt (zoals meerdere mensen al benoemen). (lijkt mij vreemd maar niks verbaast meer tegenwoordig hé :p)
    Misschien opmeten met een multimetertje hoeveel stroom en Amps je vraagt van de computer om het te bevestigen?

Comment

Originally posted by Bodhi.J View Post
      Waar heb ik dit dan geschreven? Had het bericht aangepast voordat je het kon zien geloof ik? :)
      Ja ik ben helderziend... ;)

Op een audio ingang mag geen spanning staan (m.u.v. XLR met fantoomspanning ingeschakeld). Een audio ingang is (als het goed is) hoogohmig en zal dus een uitgang niet kortsluiten.
      Als de fader omhoog wordt gezet en er komt een spanning op de ingang te staan dan wel deze wordt kortgesloten, kan ik mij voorstellen dat je computer hier moete mee heeft (elk apparaat wat er op wordt aangesloten).
      Om zeker te weten of het aan de mixer ligt (lijkt me duidelijk omdat het alleen gebeurd als fader wordt open gezet) zou je iets anders (bijvoorbeeld de luidsprekers) rechtstreeks (dus zonder de mixer) op de computer kunnen aansluiten.

Comment

Working...
      X