Announcement

Collapse
No announcement yet.

muziek van je ipod afhalen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• muziek van je ipod afhalen.

hierin bespreek ik hoe je matriaal van je ipod af kan halen zonder dure programma,s te kopen die het zelfde doet.

(gebruik windows 7).

als je normaal je ipod in je pc plugt. en op de map van de ipod gaat kijken vindt je geen muziek,filmpjes,foto,s ect. je wilt daarom je muziek van je ipod halen. (omdat je het kwijt bent. ect).

zo doen wij dat.

0: zorg dat je iTunes de volgende instellingen aan en /of uit hebt staan:

Zorg dat je het automatisch synchroniseren van apparaten uit hebt staan. Staat bij “voorkeuren”.

Vink daarna het handmatig beheren van je muziek en je video’s aan. Als je de optie hebt op je iTunes (soms bij oudere versies) dan kies je voor “gebruiken als massaopslag”

1: ga naar deze computer.

2: klik boven op extra.
    3: klik dan op mapopties. en dan weergave.
    4: scroll naar beneden naar verborgen bestanden en mappen.
    5: zet verborgen bestanden en mappen en station weergeven.
    6: klik op toepassen
    7: ga weer naar deze computer/
    8: klik dan f je ipod.
    9: klik dan op ipod_control.
    10: daar staat je gehele muziek lijst en video lijst.

dan kan je je matriaal kopieren naar je muziek libary.

greets dj donkey kong.
    Last edited by donkey kong; Sunday-06-11-2011, 11:48. Reason: nog een klik vergeten.

Heb je ook zo'n handleiding voor de Mac?

Comment

Dankje, zou heeel goed van pas kunnen komen, mijn harde schijf is laatst gecrashed en de helft ervan staat op mn iPod. Maar als ik doe wat jij zegt, en ik klik op mn iPod, krijg ik nog steeds alleen de map "Internal Storage" en daarin alleen de map "DCIM", waar de foto´s ed in staan. Ik heb de nieuwste iPod touch, de 4G geloof ik. Ook heb ik daarop de nieuwste firm- en software staan(inclusief die enorme update van laatst).

Comment

@funky weet ik niet. gebruik daar maar een progje voor.

@dlo

zorg dat je iTunes de volgende instellingen aan en /of uit hebt staan:

Zorg dat je het automatisch synchroniseren van apparaten uit hebt staan. Staat bij “voorkeuren

Vink daarna het handmatig beheren van je muziek en je video’s aan. Als je de optie hebt op je iTunes (soms bij oudere versies) dan kies je voor gebruiken als massaopslag.

Comment

Ik heb Automatische synchronisatie voorkomen aangezet en video´s en muziek handmatig beheren aangezet. Nog steeds alleen foto´s.

Comment

je moet bij ipod controll wezen en dan music!!.

Comment

Die staat bij mij niet tussen de mappen of zo hoor, alleen DCIM en dan iets van KMT0089128 ofzo, en in die map foto's en filmpjes.

Comment

de ipod zet ook je bestands namen met erkc. ect van dat soort namen hij geeft de rest van de informatie wel. welke artist ect.

Comment

Bij mij werkt het ook niet, ik kan in windows 7 niet eens "extra" vinden in deze computer.... Heb je miss screenshotjes?

Comment

druk op f1.

en zoek in help naar verborgen bestanden weergeven.

klik dan op mapoptie,s.

weergave.

ga dan verder met opdracht 4.

Comment

Nope, werkt nog steeds niet... Komt alleen DCIM te voorschijn.. iPod touch 4e gen 64GB

Comment

Zelfde bij mij. Ook iPod touch 4e generatie, maar dan 32GB.

Comment

iPod Touch 3

Originally posted by dlo View Post
                          Zelfde bij mij. Ook iPod touch 4e generatie, maar dan 32GB.
                          Zelfde bij mij. iPod touch 3e generatie

Comment

De laatste reactie is van 2011. Dat is alweer een jaar of 7 geleden.

Comment

Working...
                            X