Announcement

Collapse
No announcement yet.

Live projector gebruik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Live projector gebruik

Elloo,

hier ben ik dan nog maar eens ^^. Ik had een klein ideetje voor dat 'goeie doel' fuifke waar ik moet gaan belichting. Aangezien mijn klant eigenlijk een school is hebben zei projectors ter beschikking. Nu had ik gedacht om achter de dj een doek te hangen en langst achteren een projectatie van effecten die op geluid reageren. Heeft iemand weet van software mac/windows dit toelaat zoals met videomixers live geluid in live beeld om te vormen?
    Dit is natuurlijk niet het enige licht aanwezig, 4 movingheads/scanners/pars/strobe's enzovoort. Zal dit ALS er een software dit toelaat nog wel de moeite waard zijn? :)

live geluid in live beeld om te vormen?
    Je zou eens kunnen kijken naar Winamp. Die heeft een ingebouwde visualizer die op muziek werkt. Maar dan zou je eens moeten kijken of je daar via een analoog lijntje je software in kunt.

Kan best een mooi effect geven, maar het vergt wel wat uitzoek- en uittestwerk. ;)

Comment

shit :) dak daar zelf niet aan gedacht heb -_-'. Bwah :) als ge MagicQ kunt gebruiken kunde alles van software gebruiken :D
      thanks voor de tip!

Comment

ik denk dat ik iets toffers op het spoor ben :) Modul8, videomixing programma maar lijkt mij wel toepasselijk. Voor het ogenblik aan het downloaden ^^

Comment

G Force reageerd ook op geluid, op school gebruiken we dit ook wel eens.

Comment

Nice! ook eens uittesten :) :)

Comment

Virtual DJ (met plugins)

Comment

Schopje naar audiovisueel?

Comment

Jep, verplaatst.

Comment

Kijk ook een naar Arkaos en Resolume. Vindt ik zelf beide erg fijne programma's en bieden veel mogelijkheden om ook zelf tekst, effecten en zelfs live-input te gebruiken.
                    Ook zijn ze beide voor zowel mac als windows beschikbaar, maar indien je zelf beide bezit zou ik je natuurlijk aanraden die eerste te gebruiken.

Comment

Beatharness

Comment

Arkaos kan ik jullie ook zeker aanraden! Hij pakte gelijk al mijn video ingangen waar live camera's op komen! Je kan er letter/cijfer/f toets op je toetsenbord een effect/filmpje/camera/foto en ga zo maar door progameren. Druk je er op dan start hij. Druk je weer dan stopt hij. Simpel toch? A.s. vrijdag ga ik hem met 1 camera en 2 beamers proberen...

Comment

Working...
                        X