Hallo ik heb een American udio menpaneel met rood en witte kabels en daar staat een oude 3 in 1 pickup en 1 md op dat via de boen van een Sony stereo toren (tuner, pick up, cd speler en een versterker en mijn mengpaneel heeft een aantal line in / out en 2 pick up in / uitgangen in mijn vorige huis deed alles het , en ben net verhuist en er komt geen geen geluid van de oude 3 in 1 pick p en md , zitten er kabels (rood wit verkeerd of omgedraait erin , wie kan me dit of utleggen of aansluiten voor mij zodat er weer het geluid via het mengpaneel naar de versterker gaat ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Probleem american audio menpneel / kabels verkeerd ?
Collapse
X
-
Hallo,
De tuner en de cd-speler moeten op line in van het mengpaneel, en de pick up moet op de pick up ingang. Dan moet er een kabeltje van de line out op je mengpaneel naar de ingang van de versterker, bijvoorbeeld in de cd ingang. En dan de versterker op cd zetten.
Het omdraaien van de tulpstekkertjes maakt niet heel veel uit, maar de witte hoort op L en de rode op R, Als je er op deze manier niet uit komt is een foto handig om mee te kunnen denken
Comment