Bax-shop.nl | 186 specialisten werken dag & nacht voor u!
Home arrow Klantenservice

Assortiment

Aanbiedingen

Informatie

Nieuwsbrief

Vul uw e-mailadres in en mis
nooit acties en aanbiedingen

Klantenservice

Klantenservice pagina's

Veelgestelde vragen & antwoorden

Over Bax-shop.nl
+Kan ik tips ter verbetering van jullie winkel en assortiment doorgeven?
Kan ik tips ter verbetering van jullie winkel en assortiment doorgeven?

Bax-shop.nl staat altijd open voor tips en ideeën ter verbetering en uitbreiding van ons assortiment. U kunt per e-mail of telefonisch contact met ons opnemen. Daarnaast heeft Bax-shop.nl een forum waar tips en ideeën uitgewisseld kunnen worden.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Zijn jullie aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie?
Zijn jullie aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie?

Ja, Bax-shop.nl is in het bezit van het Certificaat Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat de huidige werkwijze en gehanteerde voorwaarden jaarlijks gecontroleerd zijn op conformiteit met relevante wet- en regelgeving en de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. Hiermee biedt Bax-shop.nl de consument een betrouwbare en veilige manier van online winkelen.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Zijn jullie aangesloten bij BeCommerce?
Zijn jullie aangesloten bij BeCommerce?

Ja, wij zijn aangesloten bij BeCommerce. Dit garandeert onze Belgische klanten een betrouwbare en veilige manier van online winkelen.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik producten huren?
Kan ik producten huren?

Nee, Bax-shop.nl is een verkoopbedrijf en verhuurt geen producten. 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
Contact & Openingstijden meer vragen minder vragen
+Wat zijn de contactgegevens van Bax-shop.nl?
Wat zijn de contactgegevens van Bax-shop.nl?

Onze volledige contactinformatie en openingstijden vindt u op de contactpagina.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Wat zijn de openingstijden?
Wat zijn de openingstijden?

De winkel van Bax-shop.nl is van maandag tot en met zaterdag geopend van 10.00 tot 18.00 uur. Op donderdag is er koopavond en is de winkel geopend tot 21.00 uur. Onze helpdesk is zeven dagen per week bereikbaar. Op maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur, op zaterdag tussen 09.00 en 18.00 uur en op zondag van 13.00 tot 17.00 uur. Kijk voor onze volledige contactinformatie en openingstijden op de contactpagina.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik producten die ik op de site gezien heb ook in de muziekwinkel bezichtigen?
Kan ik producten die ik op de site gezien heb ook in de muziekwinkel bezichtigen?

Ja, dit is mogelijk. Voor de zekerheid kunt u vooraf contact met ons opnemen om u ervan te verzekeren dat we het product van uw keuze in de muziekwinkel voorradig hebben en wellicht al ter demonstratie op kunnen stellen

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Hoe kan ik een klacht indienen?
Hoe kan ik een klacht indienen?

Klachten kunt u telefonisch of per e-mail melden. Wij zijn telefonisch bereikbaar via: (+31) (0) 113 212703 (Nederland) of (+32) (0) 3 6052226 (België). Ons e-mailadres is helpdesk@bax-shop.nl.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
Bestellen meer vragen minder vragen
+Hoe vind ik het product van mijn keuze?
Hoe vind ik het product van mijn keuze?

Een product kunt u op verschillende manieren vinden in de webshop van Bax-shop.nl. Wanneer u op zoek bent naar een specifiek product kunt u deze snel vinden door middel van de zoekmachine. Wanneer u niet op zoek bent naar een specifiek product kunt u via de navigatie per categorie alle producten bekijken.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Hebben jullie producten op voorraad?
Hebben jullie producten op voorraad?

Ja, wij zijn voorraadhoudend. Het merendeel (ongeveer 85% van ons assortiment is direct uit voorraad leverbaar. Op iedere productpagina wordt de voorraadstatus aangegeven.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik de voorraadstatus van producten op de site zien?
Kan ik de voorraadstatus van producten op de site zien?

Aan de hand van drie leverstatussen kunt u zien wanneer u een product mag verwachten. Indien het product bij ons op voorraad is geldt: op werkdagen vóór 22.00 uur besteld, morgen in huis. Zie voor meer informatie over bestellen de klantenservicepagina.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik de voorraadstatus van producten in de winkel zien?
Kan ik de voorraadstatus van producten in de winkel zien?

Onze winkel in Goes hanteert dezelfde voorraad als in de webshop wordt getoond. Wanneer u een product wenst af te halen, is het verstandig dit eerst te reserveren via de webshop of telefonisch via (+31) (0)113 212703 (Nederland) of (+32) (0)3 6052226 (België). Zo weet u zeker dat het product voor u klaar ligt.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
Betalen meer vragen minder vragen
+Kan ik ook een bestelling exclusief BTW plaatsen als ik deze zelf af kom halen en ik kom uit het buitenland?
Kan ik ook een bestelling exclusief BTW plaatsen als ik deze zelf af kom halen en ik kom uit het buitenland?

Ja, dit is mogelijk. U dient wel een identiteitsbewijs en geldig BTW nummer mee te brengen. Let op: uw BTW nummer wordt gevalideerd.
Daarnaast dient u een vervoersverklaring te ondertekenen. Deze hebben wij in de winkel voor u klaarliggen. Exclusief BTW kopen is alleen mogelijk voor buitenlandse klanten die daadwerkelijk de producten over de grens meenemen.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Hoe wordt het verschil tussen de aankoopbedragen verrekend wanneer ik mijn bestelling wijzig?
Hoe wordt het verschil tussen de aankoopbedragen verrekend wanneer ik mijn bestelling wijzig?

Wanneer uw bestelling gewijzigd wordt en het te betalen bedrag hoger uitvalt, dient u dit extra bedrag te betalen. Dit kan via een online betaling die u per mail krijgt van de salesafdeling. Wanneer het bedrag lager uitvalt kunt u het bedrag als tegoed laten staan of terug laten betalen. Wanneer u een bestelling annuleert kunt u kiezen voor cadeaubonnen die u bij een latere bestelling weer inwisselt of een terugstorting van het orderbedrag.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Op welke manieren kan ik betalen?
Op welke manieren kan ik betalen?

Wanneer u uw bestelling afhaalt, kunt u betalen via pin, creditcard, Maestro of contanten. Bij verzending van uw bestelling zijn er de volgende mogelijkheden: iDeal, Bancontant/Mr. Cash (België), creditcard (VISA, Mastercard & American Express), Maestro, vooruit per bank overmaken, onder rembours, betalen in termijnen via een van onze leasepartners of achteraf betalen via Afterpay. . Zie voor meer informatie de Betalen & Kortingen pagina.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Wat zijn de bankgegevens van Bax-shop.nl?
Wat zijn de bankgegevens van Bax-shop.nl?

Bij enkele betaalmethoden heeft u de volgende gegevens van Bax-shop.nl nodig: Rabobank rekeningnummer: 3805.79.561. IBAN: NL 32 RABO 0380 5795 61. BIC: RABONL2U. Al onze gegevens zijn ook te vinden op onze contactpagina.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
Verzending & Bezorging meer vragen minder vragen
+Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer niet?
Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer niet?

Wanneer u uw nummer heeft gekregen en dit dezelfde avond nog niet werkt, dan kan het zijn dat de zending nog niet is opgehaald door de vervoerder. Het is in dat geval raadzaam de volgende ochtend nog eens te kijken. Pallet- en stukgoederen worden geleverd via PostNL Cargo. Bij deze zendingen werkt de track & trace-code niet altijd. Neem in dat geval contact op met onze helpdesk. Wij kunnen via de vervoerder zien wanneer de zending geleverd wordt.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen boven € 50,- betaalt u geen verzendkosten (binnen de Benelux). Bij bestellingen onder € 50,- incl. btw zijn de verzendkosten € 2,50. Uitzondering op deze regels zijn remboursbestellingen. Hiervoor geldt te allen tijde een opslag van € 7,50.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Wat zijn de verzendkosten/bezorgkosten wanneer ik een bestelling wil verzenden naar buiten de Benelux?
Wat zijn de verzendkosten/bezorgkosten wanneer ik een bestelling wil verzenden naar buiten de Benelux?

De verzendkosten voor een verzending van een pakket of pallet naar landen buiten de Benelux kunt u opvragen via helpdesk@bax-shop.nl.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik achterhalen waar mijn bestelling zich bevindt wanneer het pakket verstuurd is?
Kan ik achterhalen waar mijn bestelling zich bevindt wanneer het pakket verstuurd is?

Bij iedere bestelling die verzonden wordt ontvangt u via e-mail een Track & trace-nummer. Met dit nummer kunt u achterhalen waar uw pakket zich bevindt. Heeft u de orderbevestiging niet per e-mail ontvangen? Kijk dan eerst even of deze niet door uw spamfilter is geblokkeerd. Is dit niet het geval, neem dan direct contact met ons op via (+31) (0)113-212703 (Nederland) of (+32) (0)3 6052226 (België).

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
Garantie & Retouren meer vragen minder vragen
+Welke garantie krijg ik op mijn aankoop?
Welke garantie krijg ik op mijn aankoop?

Bij ieder product in de webshop van Bax-shop.nl vindt u een garantietermijn. Deze termijnen verschillen per product.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Welke producten zijn uitgesloten van de zichttermijn van 60 dagen?
Welke producten zijn uitgesloten van de zichttermijn van 60 dagen?

De zichttermijn van 60 dagen geldt niet in de volgende gevallen:

- producten die door Bax-shop.nl tot stand zijn gekomen in overeenstemming met specifieke specificaties van u als klant zijnde

- kabels die op maat gesneden zijn

- software waarvan u de verzegeling heeft verbroken

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Welke producten zijn uitgesloten van garantie?
Welke producten zijn uitgesloten van garantie?

De producten uit onderstaande lijst zijn voorbeelden van verbruiksmaterialen en op deze producten geldt alleen garantie op fabrieksfouten:

  • snaren
  • trommelstokken
  • batterijen/accu’s (ook rechargeable's)
  • rieten
  • drumvellen en bekkens
  • lampen
  • plectrums
  • flightcases
  • software
  • dvd’s
  • cd’s
  • potmeters
  • vloeistoffen
  • tape
  • akoestisch schuim
  • crossfaders
Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik mijn bestelling terugsturen wanneer ik toch niet tevreden ben?
Kan ik mijn bestelling terugsturen wanneer ik toch niet tevreden ben?

Vanaf het moment dat u uw bestelling heeft binnengekregen heeft u een zichttermijn van 60 dagen. Binnen deze afkoelingsperiode kunt u het product gratis terugsturen. Dit kunt u doen door het pakket af te geven op een Kiala Punt (voor Belgische en Nederlandse klanten, max. 20 kilo) of PostNL Punt (alleen voor Nederlandse klanten, max. 30 kilo). Uitgebreide informatie kunt u vinden onder Garantie & Retouren.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
Veiligheid & Privacy
+Kan ik mij afmelden voor reclame en of banners?
Kan ik mij afmelden voor reclame en of banners?

 

Aanbiedingen op basis van uw persoonlijke voorkeur
 
Waarom?
Misschien is het u opgevallen dat u regelmatig banners ziet met artikelen die overeenkomen met items die u eerder online hebt bekeken. Dit is een nieuwe vorm van bannering waarmee Bax-shop.nl werkt. Uw eigen surfgedrag bepaalt dus welke banners u te zien krijgt. Hiermee willen we er voor zorgen dat de banner persoonlijker en relevanter is om beter aan uw wensen te voldoen.
 
Cookies?
Als u Bax-shop.nl bezoekt, wordt er een cookie op uw computer geplaatst. Een cookie geeft informatie over uw zoekgedrag. Hiermee ziet Bax-shop.nl welke producten u in onze winkel heeft bekeken. Vervolgens krijgt u een banner aangeboden met daarin producten die u eerder heeft bekeken, of producten die aansluiten bij uw interesse op dat moment. Unieke persoonlijke banners die alleen u te zien krijgt. 
 
Privacy
Deze banners worden geplaatst door onze bannerpartners. Deze bedrijven registreren geen gegevens over de klanten van Bax-shop.nl, maar uitsluitend gegevens over het surfgedrag. Alle informatie wordt anoniem behandeld en blijft eigendom van Bax-shop.nl.
 
Er worden ook geen privacygevoelige gegevens opgeslagen. De cookie blijft 30 dagen op uw computer staan, daarna wordt alle informatie verwijderd. Wanneer u binnen deze periode Bax-shop.nl opnieuw bezoekt, wordt de zoekinformatie ververst. 
 
Alle voorwaarden staan uitgelegd in onze privacy policy.

 
Afmelden?
Heeft u bezwaar tegen het registreren van uw surfgedrag en tegen het tonen van deze banner, dan kunt u dit op onderstaande manier afmelden.

Heeft u nog vragen of opmerkingen, neem dan contact op met onze klantenservice

 

 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
Nieuwsbrieven
+Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?
Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

U kunt zich op twee verschillende manieren aanmelden voor de nieuwsbrief: via de nieuwsbriefpagina of via 'Mijn Bax-shop.nl' onder het kopje 'Account Informatie'.

De nieuwsbrief wordt wekelijks verstuurd en bevat het laatste nieuws, leuke acties en aanbiedingen.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Hoe kan ik me aanmelden voor de weekendaanbieding?
Hoe kan ik me aanmelden voor de weekendaanbieding?

U kunt zichzelf via deze pagina aanmelden voor de weekendaanbieding. Deze aanbieding krijgt u iedere vrijdag gemaild en bevat een specifieke aanbieding die alleen via deze nieuwsbrief gecommuniceerd wordt.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Afmelden voor de nieuwsbrief kan via de link onderaan iedere nieuwsbrief. U kunt er ook voor kiezen minder nieuwsbrieven te ontvangen. Uiteraard horen wij graag waarom u zich af wilt melden, om onze service in de toekomst te kunnen verbeteren.

Heeft u geen nieuwsbrief meer in uw mailbox, dan kunt u zich ook afmelden door een mail te sturen naar nieuwsbrief@bax-shop.nl. U ontvangt een bevestiging wanneer de afmelding succesvol is verwerkt.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Waar kan ik mijn gegevens/doelgroep wijzigen?
Waar kan ik mijn gegevens/doelgroep wijzigen?

Onderaan iedere nieuwsbrief treft u de link 'Gegegevens wijzigen'. Hier kunt u uw mailadres, doelgroep, geboortedatum en overige gegegevens wijzigen.

Heeft u geen nieuwsbrief meer in uw mailbox, dan kunt u zich ook afmelden door een mail te sturen naar nieuwsbrief@bax-shop.nl. U ontvangt een bevestiging wanneer de veranderingen succesvol zijn verwerkt.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!