Klantenservice

Klantenservice pagina's

Veelgestelde vragen & antwoorden

Over Bax-shop.nl
+Kan ik tips ter verbetering van jullie winkel en assortiment doorgeven?
Kan ik tips ter verbetering van jullie winkel en assortiment doorgeven?

Bax Music staat altijd open voor tips en ideeën ter verbetering en uitbreiding van ons assortiment. Je kunt per e-mail of social media en telefonisch contact met ons opnemen. Daarnaast heeft Bax Music een forum waar tips en ideeën uitgewisseld kunnen worden. Voor het aanvragen van losse onderdelen kun je gebruik maken van het formulier onderdeel aanvragen.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Zijn jullie aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie?
Zijn jullie aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie?

Ja, Bax Music is in het bezit van het Certificaat Thuiswinkel Waarborg. Dit betekent dat de huidige werkwijze en gehanteerde voorwaarden jaarlijks gecontroleerd zijn op conformiteit met relevante wet- en regelgeving en de Gedragsregels Thuiswinkel Waarborg van Thuiswinkel.org. Hiermee biedt Bax Music je een betrouwbare en veilige manier van online winkelen.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Zijn jullie aangesloten bij BeCommerce?
Zijn jullie aangesloten bij BeCommerce?

Ja, wij zijn aangesloten bij BeCommerce. Dit garandeert onze Belgische klanten een betrouwbare en veilige manier van online winkelen.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik producten huren?
Kan ik producten huren?

Ja, het is mogelijk om muziekinstrumenten te huren bij Bax Music. Lees meer over de mogelijkheden, voorwaarden en kosten op onze pagina muziekinstrumenten huren

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
Contact & Openingstijden meer vragen minder vragen
+Wat zijn de contactgegevens van Bax Music?
Wat zijn de contactgegevens van Bax Music?

Onze volledige contactinformatie en openingstijden vind je op de contactpagina.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Wat zijn de openingstijden?
Wat zijn de openingstijden?

Je leest de openingstijden van onze verschillende filialen op de pagina's over Bax Music Amsterdam, Bax Music Rotterdam, Bax Music Goes en Bax Music Antwerpen. Kijk voor onze volledige contactinformatie en bereikbaarheid van de helpdesk op de contactpagina.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik producten die ik op de site gezien heb ook in de winkel bezichtigen?
Kan ik producten die ik op de site gezien heb ook in de winkel bezichtigen?

Als je een artikel dat je op onze site hebt gezien wil bekijken in een van onze winkels, controleer dan eerst of de winkel in jouw buurt het product op voorraad heeft. Je ziet dit op de productpagina onder 'Winkelvoorraad'. Producten die op voorraad zijn in de winkel waar je het wilt ophalen, kun je eventueel meteen reserveren en dezelfde dag nog bekijken of ophalen zolang de winkel open is. 

Is het product wel online op voorraad, maar niet in de winkel waar je het wil bekijken, of is een product ook niet online op voorraad? Lees op Reserveren en ophalen hoe je het artikel kunt reserveren.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Hoe kan ik een klacht indienen?
Hoe kan ik een klacht indienen?

Klachten kun je telefonisch of per e-mail melden. Wij zijn telefonisch bereikbaar via: (+31) (0) 113 212703 (Nederland) of (+32) (0) 3 6052226 (België). Ons e-mailadres is helpdesk@bax-shop.nl
Voor meer informatie verwijzen wij je naar onze informatiepagina over klachten

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
Bestellen meer vragen minder vragen
+Hoe vind ik het product van mijn keuze?
Hoe vind ik het product van mijn keuze?

Je kunt op verschillende manieren producten  vinden in de webshop van Bax Music. Wanneer je op zoek bent naar een specifiek product kun je deze snel vinden door middel van de zoekmachine. Wanneer je niet op zoek bent naar een specifiek product kun je via de navigatie per categorie alle producten bekijken.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Hebben jullie producten op voorraad?
Hebben jullie producten op voorraad?

Ja, wij zijn voorraadhoudend. Het merendeel (ongeveer 85%) van ons assortiment is direct uit voorraad leverbaar. Op iedere productpagina wordt de voorraadstatus aangegeven. Op de pagina Levertijden lees je meer over de levertijden en diverse voorraadstatussen.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik de voorraadstatus van producten op de site zien?
Kan ik de voorraadstatus van producten op de site zien?

Bax Music vermeldt bij ieder artikel op zijn website de voorraadstatus. Zo ben je altijd op de hoogte van de actuele voorraad of verwachte levertijd. Indien het product bij ons op voorraad is geldt: op werkdagen vóór 23.00 uur besteld, morgen in huis. Bekijk voor meer informatie over voorraadstatussen en levertijden de pagina levertijden.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik de voorraadstatus van producten in de winkel zien?
Kan ik de voorraadstatus van producten in de winkel zien?

Bax Music vermeldt bij ieder artikel op zijn website de voorraadstatus voor onze diverse filialen, zo ben je altijd op de hoogte van de actuele winkelvoorraad. Bekijk voor meer informatie over voorraadstatussen de pagina's levertijden en reserveren en ophalen.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
Betalen meer vragen minder vragen
+Waarom is mijn AfterPay-aanvraag geweigerd?
Waarom is mijn AfterPay-aanvraag geweigerd?

Bax Music heeft geen inzicht in de gegevens van Afterpay en de redenen waarom je AfterPay-aanvraag geweigerd is. Neem hiervoor contact op met AfterPay. Stuur je verzoek, met je gegevens, een toelichting en een kopie van je legitimatiebewijs, naar klantenservice@afterpay.nl AfterPay stuurt je dan per e-mail uitleg over de reden dat je geen gebruik hebt kunnen maken van AfterPay.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik ook een bestelling exclusief BTW plaatsen als ik deze zelf af kom halen en ik kom uit het buitenland?
Kan ik ook een bestelling exclusief BTW plaatsen als ik deze zelf af kom halen en ik kom uit het buitenland?

Ja, dit is mogelijk. Je dient wel een identiteitsbewijs en geldig BTW-nummer mee te brengen. Let op: je BTW-nummer wordt gevalideerd. Daarnaast dien je een vervoersverklaring te ondertekenen. Deze hebben wij in de winkel voor je klaarliggen. Exclusief BTW kopen is alleen mogelijk voor buitenlandse klanten die daadwerkelijk de producten over de grens meenemen.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Als ik mijn bestelling wijzig, hoe wordt het verschil tussen de aankoopbedragen dan verrekend?
Als ik mijn bestelling wijzig, hoe wordt het verschil tussen de aankoopbedragen dan verrekend?

Wanneer je bestelling verandert en het te betalen bedrag hoger uitvalt, dien je dit extra bedrag te betalen. Dit kan via een online betaling die je per mail ontvangt. Wanneer het bedrag lager uitvalt kun je het bedrag als tegoed laten staan of terug laten betalen. Wanneer je een bestelling annuleert kun je kiezen voor cadeaubonnen die je bij een latere bestelling weer inwisselt of een terugstorting van het orderbedrag.

>Terugbetaald worden 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Op welke manieren kan ik betalen?
Op welke manieren kan ik betalen?

Bij Bax Music kun je kiezen uit de meest uiteenlopende betaalmethodes. Voor ieder wat wils! Op de pagina Betaalmogelijkheden lees je meer over de beschikbare betaalmogelijkheden.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
Verzending & Bezorging meer vragen minder vragen
+Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer niet?
Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer niet?

Heb je de tracking-code ontvangen, maar werkt hij dezelfde avond nog niet? Dan kan het zijn dat de zending nog niet opgehaald is door de vervoerder. Controleer in dat geval de volgende ochtend nog een keer. Mocht de code daarna nog steeds niet werken, dan kun je contact opnemen met onze Helpdesk.

> Meer informatie over status van bestellingen  

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf 50 euro verzenden we gratis. Voor bestellingen onder de 50 euro rekenen we € 3,95 verzendkosten. Als je onder rembours bestelt, betaal je € 9,95 extra. Voor speciale verzend-opties en services kunnen andere bedragen gelden.

> Meer informatie over Verzenden & Bezorgen

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Wat zijn de verzendkosten als ik een bestelling wil verzenden naar een land buiten de Benelux?
Wat zijn de verzendkosten als ik een bestelling wil verzenden naar een land buiten de Benelux?

De kosten en mogelijkheden verschillen per land en zending. Lees hier meer over bezorgen in het buitenland.

> Bezorgen in het buitenland
> Verzenden & Bezorgen

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik achterhalen waar mijn bestelling zich bevindt wanneer het pakket verstuurd is?
Kan ik achterhalen waar mijn bestelling zich bevindt wanneer het pakket verstuurd is?

Wanneer een bestelling verzonden wordt, krijg je via e-mail een Track & Trace-nummer. Met deze tracking-code kun je achterhalen waar je pakket zich bevindt. Niet ontvangen? Controleer eerst of je de e-mail in 'Ongewenste e-mail' of 'Spam' kan vinden. Zo niet, neem dan contact met ons op.

> Meer informatie over status van bestellingen 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
Garantie & Retouren meer vragen minder vragen
+Ik heb de verkeerde producten gekocht. Wat nu?
Ik heb de verkeerde producten gekocht. Wat nu?

Je kunt de producten gratis terugsturen door gebruik te maken van onze retour-procedure.

> Retour-procedure

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kunnen producten ook in de winkel geruild worden?
Kunnen producten ook in de winkel geruild worden?

Ja, dat kan. Lees wel eerst de informatie over onze 60 dagen 'niet goed geld terug'-garantie.

> 60 dagen 'niet goed geld terug'-garantie

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Ik vul nu het retourformulier in, maar weet mijn factuurnummer niet meer.
Ik vul nu het retourformulier in, maar weet mijn factuurnummer niet meer.

Er zijn een paar manieren om je factuur terug te vinden.

Toen je het product hebt besteld, heb je van ons een factuur ontvangen per e-mail. Mocht je hem daar niet kunnen vinden, controleer dan ook je 'Ongewenste e-mail' of 'Spam'.

Facturen zijn daarnaast te vinden in je account. Bovenaan onze website kun je inloggen. Klik daarna nogmaals op het menuutje en ga naar 'Mijn besteloverzicht'. Door op de betreffende bestelling te klikken, vind je de factuur. Let op: dit is alleen mogelijk als je besteld hebt onder deze account.

Lukt het niet? Neem dan contact op met onze Helpdesk.

> Contact

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik bij een omruiling in de winkel ook alleen het restbedrag betalen?
Kan ik bij een omruiling in de winkel ook alleen het restbedrag betalen?

Ja, dat kan. Lees wel eerst de informatie over onze 60 dagen 'niet goed geld terug'-garantie.

> 60 dagen 'niet goed geld terug'-garantie 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
Veiligheid & Privacy
+Kan ik mij afmelden voor reclame, banners, nieuwsbrief of magazine?
Kan ik mij afmelden voor reclame, banners, nieuwsbrief of magazine?

De gepersonaliseerde reclame-banners die je te zien krijgt op websites, hebben te maken met 'cookies':

> Meer informatie over ons cookiebeleid

Wil je onze e-mail-nieuwsbrieven niet meer ontvangen? Helemaal onderaan de nieuwsbrief kun je je afmelden. Of log in met je account, bovenaan onze website. Klik vervolgens nogmaals op het menuutje, kies voor 'Nieuwsbrief instellingen' en meld je af.

Als je je wilt afmelden voor ons papieren magazine, vul dan het volgende formulier in:

> Afmelden voor het magazine

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
Nieuwsbrieven
+Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?
Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt je op twee manieren aanmelden voor de nieuwsbrief.

Ga naar de nieuwsbriefpagina en meld je aan:

> Aanmelden nieuwsbrief 

Een andere manier is door je voorkeur aan te geven in je account. Bovenaan onze website kun je inloggen. Klik nogmaals op het menuutje, ga naar 'Nieuwsbrief instellingen' en meld je aan. 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Hoe kan ik me aanmelden voor de Weekendaanbieding?
Hoe kan ik me aanmelden voor de Weekendaanbieding?

Hiervoor kun je je aanmelden op onze Weekendaanbieding-pagina:

> Aanmelden Weekendaanbieding

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Wil je onze e-mail-nieuwsbrieven niet meer ontvangen? Helemaal onderaan de nieuwsbrief kun je je afmelden. Of log in met je account, bovenaan onze website. Klik vervolgens nogmaals op het menuutje, kies voor 'Nieuwsbrief instellingen' en meld je af.

Als je je wilt afmelden voor ons papieren magazine, vul dan het volgende formulier in:

> Afmelden voor het magazine

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Waar kan ik mijn gegevens/doelgroep voor de nieuwsbrief wijzigen?
Waar kan ik mijn gegevens/doelgroep voor de nieuwsbrief wijzigen?

Onderaan iedere nieuwsbrief kun je kiezen voor het wijzigen van je gegevens. Vervolgens heb je de mogelijkheid om je e-mailadres, doelgroep, geboortedatum en andere gegevens aan te passen.

Wil je onze e-mail-nieuwsbrieven helemaal niet meer ontvangen? Onderaan de nieuwsbrief kun je je ook afmelden. Of log in met je account, bovenaan onze website. Klik vervolgens nogmaals op het menuutje, kies voor 'Nieuwsbrief instellingen' en meld je af.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
Algemene productvragen meer vragen minder vragen
+Ik zoek een product dat jullie niet in het assortiment hebben.
Ik zoek een product dat jullie niet in het assortiment hebben.

In dat geval kun je het beste zo veel mogelijk relevante informatie sturen naar helpdesk@bax-shop.nl. Wij proberen dit product dan voor je op te vragen. Het opvragen van deze informatie is geheel vrijblijvend en kosteloos.

Gaat het om losse onderdelen, gebruik dan ons onderdelen-formulier:

> Onderdelenformulier 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Welke in-ears kan ik gebruiken met mijn smartphone?
Welke in-ears kan ik gebruiken met mijn smartphone?

Dit is afhankelijk van je telefoon. Op het tabblad Specificaties op onze productpagina's vind je vaak meer informatie. Kom je er niet uit, neem dan contact op met de Helpdesk.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Maken jullie ook kabels op maat?
Maken jullie ook kabels op maat?

Ja, je kunt hier het aanvraagformulier invullen:

> Kabels op maat

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Ik ben op zoek naar een laptop-stand. Waar kan ik deze vinden?
Ik ben op zoek naar een laptop-stand. Waar kan ik deze vinden?

We hebben hier een speciale categorie voor:

> Laptop-stands 

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!