Pagina 1 van de 14 1234511 ... LaatsteLaatste
1 tot 10 van de 136

Onderwerp: freestyler

Ingeschreven
    14-01-2009

Standaard freestyler

Hallo,

Ik ben nou een beetje met freestyler bezig

nu heb ik een botex t-4 met 4 par 56's eraan maar die staat er niet in
    moet ik nu gewoon 4 par 56"s toevoegen of kan ik met een andere programmatje wel de botex t-4 en een martin mania scx 500 aansturen ?

Ingeschreven
    24-12-2006

Standaard

Kijk eens onder het merk eurolite en voeg de dimmerpacks toe. Tevens moet je even kijken binnenin freestyler naar dmx400. Dit is zeer handig voor parren. De martin scans staan er wel los in.

Ingeschreven
    19-09-2006

Standaard

Even meegenomen naar Verlichting, vind hem daar iets beter passen.
    Bax-shop.nl medewerker (co÷rdinator copywriting) / Audience FX, special effects verzorging

Ingeschreven
    14-01-2009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roderickk Bekijk Berichten
    Kijk eens onder het merk eurolite en voeg de dimmerpacks toe. Tevens moet je even kijken binnenin freestyler naar dmx400. Dit is zeer handig voor parren. De martin scans staan er wel los in.
    dus een botex t-4 dmx balk kan ik volgens jou met freestyler (omdat hij er niet in staat) ook besturen met eurolite dimmpack 4-kanaals ?

of moet ik gewoon parcan doen ?
    Laatst gewijzigd door --Djdave--; 26-03-09 om 20:03.

Ingeschreven
    19-09-2006

Standaard

Ja, omdat de kanaalindeling precies hetzelfde is. Immers, je gebruikt vier dimkanalen op je T4, maar normaal ook op een dimpack. Theoretisch hetzelfde dus.
    Bax-shop.nl medewerker (co÷rdinator copywriting) / Audience FX, special effects verzorging

Ingeschreven
    24-12-2006

Ingeschreven
    19-09-2006

Standaard

Heeft niet zoveel met verdiepen in DMX te maken (natuurlijk wel altijd handig, zeker als je er mee werkt), maar eerder met even logisch nadenken en een eenvoudige oplossing bedenken. Soort van "oja"-momentje.

Ingeschreven
    24-12-2006

Standaard

Ik had eerder het gevoel dat DJ-drace geen idee had wat hij deed. Dat een dmx-kanal en waarde voor een bepaalde functie staat en dat je dus niet zomaar een ander type scan kan toevoegen voor jou setje. EN dat dit bij parren eigelijk niet uitmaakt. Ze kunnen immers toch alleen maar aan en uit. Of je dan voor 4 losse parren kiest of 1 dimmerpack. Echter dacht ik dat de dimmerpacks alleen maar werken met de dmx400 functie (dit heeft dan met het programma te maken, NIET met dmx waarde).

Ingeschreven
    14-01-2009

Standaard

owke maar hoe kan ik dan shows maken of de parren besturen met de dimmpack 4 kanaals van eurolite want als ik bij een scanner klikt kan ik kleuren en gobo's kiezen
    als ik op de dimmpack klikt verschijnt er niks
    moet ik daar speciaal de balk aangesloten hebben op mn pc wil ik de balk kunnen besturen of kan ik zonder dat hij aangesloten is ook al programma's maken wat met een scanner wel kan ?

Ingeschreven
    24-12-2006

Standaard

Je hebt toch ook geen verschillende kleurtjes per par? Rechts zit een uitvouwbaar gedeelte waarbij je alle dmx waarde handmatig kan aanpassen. Deze moet je gebruiken. Verder is er een hele mooie nederlandse handleiding te vinden op de freestyler site. Waar het antwoord op de laatste vraag ook in terug te vinden is. Er staan zelfs mooie foto's bij. Wat wil je nog meer? Nou op youtube hebben mensen er zelfs filmpjes over gemaakt!

Pagina 1 van de 14 1234511 ... LaatsteLaatste