1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Numark iBattlepack draaitafel set

1. Standaard Numark iBattlepack draaitafel set

hallo,
    Ik heb een paar vragen over dit product wat er overigens heel erg goed uit ziet. Mijn eerste vraag is, of je dit product op de computer moet aansluiten of gewoon in het stopcontact. mijn tweede vraag is of je hier platen op moet draaien, en als dat moet kan ik dan ook gewoon scratchen zonder platen? Ik ben een beginnende dj dus als dit product niks voor mij is zeg het even!

Groetjes Tjeerdbeer.

Ingeschreven
    19-09-2006

Standaard

Ik heb een paar vragen over dit product wat er overigens heel erg goed uit ziet. Mijn eerste vraag is, of je dit product op de computer moet aansluiten of gewoon in het stopcontact.
    Stopcontact. Het is niets meer dan een set van twee draaitafels en een mixer (waarbij je toevallig in de mixer een iPod kunt steken, maar dat heeft niets te doen met de draaitafels)
    mijn tweede vraag is of je hier platen op moet draaien, en als dat moet kan ik dan ook gewoon scratchen zonder platen?
    Ja, want het gaat om normale draaitafels.
    Ik ben een beginnende dj dus als dit product niks voor mij is zeg het even!
    Hoe kunnen we daar een oordeel over geven als we niet weten waar je naar op zoek bent, welk budget je stelt, wat je wensen zijn en je verwachtingen van het setje?
    Bax-shop.nl medewerker (co÷rdinator copywriting) / Audience FX, special effects verzorging

3. Standaard

Ik ben naar iets op zoek dat wel lekker een beetje groot is of veel functies heeft, maar het moet wel te begrijpen zijn voor een kind van 13(ikke). Mijn budget is tot ongeveer de 400 euro.

Ingeschreven
    12-12-2009

Standaard

Maar wil je dan met cd's of met de computer draaien?
    De meest compacte geluidsset tegen een redelijk prijs is de koptelefoon!

5. Standaard

Ik zou het liefst met de computer willen draaien! cd wordt me een beetje te duur.

Ingeschreven
    12-12-2009

Standaard

Wil je dan een midi controller of cd spelers met een timecode pakket?
    De meest compacte geluidsset tegen een redelijk prijs is de koptelefoon!

Ingeschreven
    19-09-2006

Standaard

CD-spelers met timecode voor 400 euro gaat een beetje lastig worden. Een deftige MIDI-controller moet perfect werken.

Ik zou wel een variant nemen met interne geluidskaart zodat je die direct kunt aansluiten op een speakersetje.

De American Audio VMS-4 lijkt mij het meeste te bieden voor je beschikbare budget. Verder heeft hij gebalanceerde master-uitgangen via XLR pluggen, wat een stuk minder storingsgevoelig is en een stukje robuuster.

En doordat het een kruising van een mixer en een MIDI-controller is kunnen er ook microfoons, hoofdtelefoons, CD-spelers of andere randapparatuur worden aangesloten.
    Bax-shop.nl medewerker (co÷rdinator copywriting) / Audience FX, special effects verzorging

8. Standaard

Dat apparaatje ziet er goed uit! Ik zit nu alleen nog met een paar vragen over dat ding. Je moet die dus op de pc aansluiten, kan hij dan ook op virtual dj? En als dat niet kan, op welk programma dan wel? En als ik het goed begrijp kan hij als mixer en als draaitafel dienen.

Ingeschreven
    19-09-2006

Standaard

Voor de VMS-4 is een speciale American DJ uitvoering van Virtual DJ verkrijgbaar, dus dat moet vlekkeloos samenwerken.

Hij kan inderdaad zowel als PC-controller of analoge mixer fungeren, zodat je er ook eventueel nog twee CD-spelers aan kunt hangen mocht je dat graag willen.