• Naar de website van Thuiswinkel.org
Assortiment
Aanbiedingen
Informatie
Nieuwsbrief
Vul uw e-mailadres in en mis
nooit acties en aanbiedingen

Verzendmogelijkheden

Zoveel mensen, zoveel wensen. Indien u al langer internetbestellingen plaatst, hebt u misschien gemerkt dat u een voorkeur hebt voor een bepaalde vervoerder. Bij Bax-shop.nl kiest ú daarom de vervoerder. Ook het tijdstip van bezorging kunt u zelf bepalen.

Vervoerder

Op basis van uw aangegeven voorkeuren wordt een overzicht getoond van vervoerders die uw bestelling kunnen afleveren. Wij werken samen met:

  • PostNL
  • Transmission
  • Dynalogic
  • Fadello
  • UPS
  • Bpost (voor onze Belgische klanten)

 

PostNL afhaalpunt

Haalt u liever uw bestelling af bij een afhaalpunt in de buurt, kies dan voor afhalen bij een PostNL afhaalpunt.

 

Bax-shop "Op Afspraak in Tijdvak"

Voor nog meer flexibiliteit maakt u gebruik van Bax-shop 'Op Afspraak in tijdvak'. Bepaal zelf welke datum en welk tijdvak het beste passen in uw agenda. Verzendkosten zijn in dat geval € 14,95.

Indien u van deze service gebruik wilt maken om uw bestelling de volgende werkdag bezorgd te krijgen, dan dient u uw bestelling voor 14:00 uur 's middags te plaatsen.

 

Bax-shop "Vanavond Bezorgd"

Indien gewenst, kan de bezorger ook vanavond al voor de deur staan! Plaats uw bestelling voor 13:00 uur en kies 'Vanavond Bezorgd'. Deze dienst is alleen op werkdagen en op zaterdag beschikbaar. De verzendkosten zijn € 6,95 voor orders onder € 50, voor orders tussen € 50 en € 250 zijn de verzendkosten € 4,95 en voor orders boven de € 250 zijn de verzendkosten € 1,95.

 

Bax-shop “Bezorging op zondag”

Indien gewenst, kan de bezorger ook zondag al voor de deur staan! Plaats uw bestelling met de bezorgmethode “bezorging op zondag”. De verzendkosten bedragen dan € 9,95.

 

Bax-shop “Eerstvolgende werkdag”

Indien u na 14:00 's middags bestelt, dan kunt u ook gebruikmaken van Bax-shop “Eerstvolgende werkdag” en dan wordt uw bestelling op de avond (tussen 18:00 – 22:00) van de eerstvolgende werkdag bezorgd. De verzendkosten bedragen dan € 18,95.

 

Bax-shop.be "VIP Service"

Indien gewenst, kan Bax-shop.nl ook uw bestelling laten thuis bezorgen, door onze eigen koeriersdienst.

Let op! Dit geldt alleen voor toetsinstrumenten met een waarde van minimaal € 500,-. De verzendkosten bedragen dan: € 14,95



Veelgestelde vragen & antwoorden

Verzending & Bezorgingmeer vragenminder vragen
+Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer niet?
Waarom werkt mijn Track & Trace-nummer niet?

Wanneer u uw nummer heeft gekregen en dit dezelfde avond nog niet werkt, dan kan het zijn dat de zending nog niet is opgehaald door de vervoerder. Het is in dat geval raadzaam de volgende ochtend nog eens te kijken. Pallet- en stukgoederen worden geleverd via PostNL Cargo. Bij deze zendingen werkt de track & trace-code niet altijd. Neem in dat geval contact op met onze helpdesk. Wij kunnen via de vervoerder zien wanneer de zending geleverd wordt.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Wat zijn de verzendkosten?
Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen € 3,95 bij een orderwaarde van minder dan € 50,-. De kosten bij bestellingen onder rembours bedragen € 9,95. Bestellingen met een orderwaarde van meer dan € 50,- worden gratis verzonden.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Wat zijn de verzendkosten/bezorgkosten wanneer ik een bestelling wil verzenden naar buiten de Benelux?
Wat zijn de verzendkosten/bezorgkosten wanneer ik een bestelling wil verzenden naar buiten de Benelux?

De verzendkosten voor een verzending van een pakket of pallet naar landen buiten de Benelux kunt u opvragen via helpdesk@bax-shop.nl.

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!
+Kan ik achterhalen waar mijn bestelling zich bevindt wanneer het pakket verstuurd is?
Kan ik achterhalen waar mijn bestelling zich bevindt wanneer het pakket verstuurd is?

Bij iedere bestelling die verzonden wordt ontvangt u via e-mail een Track & trace-nummer. Met dit nummer kunt u achterhalen waar uw pakket zich bevindt. Heeft u de orderbevestiging niet per e-mail ontvangen? Kijk dan eerst even of deze niet door uw spamfilter is geblokkeerd. Is dit niet het geval, neem dan direct contact met ons op via (+31) (0)113-212703 (Nederland) of (+32) (0)3 6052226 (België).

Niet gevonden wat u zocht? Zoek opnieuw of vraag het onze helpdesk!